شماره ۳۰۵۹ | ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
پایان اردوی دوستی هلال‌احمر با مشارکت ۲۰۰ مربی، داور و مدرس خانم

 مرحله نخست از اردوهای دوستی سازمان جوانان  هلال‌احمر همصدا در دادرس، با مشارکت ۲۰۰ مربی، داور و مدرس دختر تیم‌های دادرس و مسابقات آماده، در اردوگاه کشوری مهر بندر انزلی، به کار خود پایان داد.
آیین اختتامیه مرحله نخست اردوهای دوستی همصدا با دادرس، با حضور معاون پیش‌دبستانی و دانش‌آموزی هلال‌احمر، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جوانان هلال‌احمر، مدیران عامل هلال‌احمر استان‌های زنجان و بوشهر و مدیر حراست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
در این مراسم و به ابتکار سازمان جوانان برای نخستین بار برنامه بدون سخنرانی مدیران و با مدیریت و اجرای کامل اعضای شرکت‌کننده در دوره برگزار شد و با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان، براساس خروجی این آموزش‌ها افراد توانمندی برای ایفای نقش مدیران به منظور سخنرانی انتخاب شدند.
ارائه گزارش تحلیلی اردو، تشریح برنامه‌ها و آموزش‌های ارائه شده، بررسی سیاست‌های کلی دوره و روند ارزشیابی شرکت‌کنندگان از جمله مواردی بود که از قول مدیران توسط اعضا به حضار بیان شد.
گفتنی است در این دوره شرکت‌کنندگان علاوه بر یکسان‌سازی محتوای آموزشی کتاب دادرس و مرور مباحث مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری، مهارت داوری و داوری مسابقات آماده، با مباحث فن بیان، فردیت آگاه و کار با دانش‌آموز آشنا شدند.
یادآور می‌شود مرحله دوم این دوره، با حضور ۲۰۰ مربی، داور و مدرس پسر تیم‌های دادرس از ششم تا نهم اردیبهشت، در اردوگاه مهر انزلی برگزار خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  21