شماره ۳۵۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   نمره حاکمیت شرکت‌ها در بورس منتشر می‌شود| حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس گفت: در راستای شفافیت بیشتر در بازار سرمایه تلاش خواهیم کرد از این پس نمره حاکمیت شرکت‌ها را منتشر کنیم که این اتفاق موجب می‌شود تا شرکت‌ها در ارایه اطلاعات خود با سرعت و دقت بیشتری اقدام کنند. وی در جلسه کمیته رسانه بازار سرمایه گفت: یکی از پایه‌های اصلی بازار سرمایه حوزه اطلاع‌رسانی است و نقش خبرنگاران در توسعه بازار سرمایه غیرقابل
 انکار است.  

   معامله 9380‌میلیارد ریال کالا در بورس کالا| طی هفته منتهی به 23 مردادماه، حدود 495‌هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به 9380‌میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. طی هفته مذکور در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی بیش از 206‌هزار تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به 3976‌میلیارد ریال دادوستد شد.  

   اقدام به تشکیل و تجهیز صندوق‌های قابل معامله| امیر ‌هامونی مدیرعامل فرابورس با بیان این‌که یک‌سال از پذیره‌نویسی اولین صندوق قابل معامله در بازار ابزارهای نوین مالی می‌گذرد، گفت: به کارگزاران دارای مجوز توصیه می‌شود با توجه به شرایط کنونی بازار اقدام به تشکیل و تجهیز صندوق‌های قابل معامله کنند.  

 


تعداد بازدید :  337