شماره ۳۵۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
روي خط خبر

کارگردان فیلم «برف» که فیلمش به تازگی به جشنواره مونترال کانادا راه یافته، معتقد است مسئولان سینمای ایران باید به سینمای مستقل ایران توجه بیشتری داشته باشند.

آریا عظیمی‌نژاد، نوازنده و آهنگساز کشورمان که بیشتر با حضورش در آثار سینمایی و تلویزیونی شناخته می‌شود قصد دارد نخستین کنسرت مستقل خود را مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند.

گالری‌های تهران این هفته از روز جمعه 24مردادماه پذیرای نمایشگاه‌هایی از آثار هنرمندان پیشکسوت و جوان هستند و 10گالری نمایشگاه‌های تازه خود را افتتاح خواهند کرد.

پوستر «غزه» اثر فرزاد ادیبی در نشست شورایعالی خانه هنرمندان ایران با حضور مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، ابراهیم حقیقی، سیف‌الله صمدیان، حمیدرضا نوربخش و سایر اعضای شورایعالی خانه هنرمندان ایران سه‌شنبه 21مرداد رونمایی شد.

 

با اعلام اسامی 21 گروه راه یافته در بخش صحنه‌ای پانزدهمین دوره از جشنواره نمایش عروسکی، مرضیه برومند دبیر این دوره از جشنواره پیامی صادر کرد.

فصل جدید سریال «هوملند» با تدارک ویژه روز پنجم اکتبر و در شبکه شوتایم راهی تلویزیون‌ها می‌شود.

رابرت ردفورد بازیگر و کارگردان آمریکایی و مدیر جشنواره سینمایی ساندنس با ادعای این‌که مالیات 6/1‌میلیون دلاری خود را در ایالت یوتا پرداخت کرده و دیگر بدهکار نیست از ایالت نیویورک شکایت کرد.

 امید اسدی‌، هنرمند خوش‌ذوق ایرانی که ساکن آمریکاست هنر خود را با ایجاد طرح  روی برگ‌های خشک درختان به نمایش گذاشته است.

 

همسر «رابین ویلیامز» فاش کرد این هنرپیشه‌ مشهور از بیماری پارکینسون رنج می‌برده است.

گروه اجرایی نمایش «یه کلیک کوچولو» سه‌شنبه 21مردادماه در حضور قابل توجه تماشاگران از همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی تقدیر کرد.

به گفته علی زمانی‌عصمتی شورای پروانه نمایش به تازگی اصلاحات دیگری را به فیلم «شیفتگی» وارد کرده‌ که باید آنها را اعمال کند. یکی از مواردی که در این فیلم به آن  ایراد گرفته‌اند بحث حجاب رویا تیموریان است.

در آستانه اکران این فیلم، پوستر «شهر موش‌ها 2» با طراحی احسان نصرتی رونمایی شد. قرار است در روزهای آینده دو پوستر دیگر فیلم آماده و رونمایی شود.

 

تاریخ اکران فیلم «غضب» درامی درباره جنگ جهانی دوم با بازی برد پیت تاریخ اکرانش را جلوتر برد تا با نمایش در جشنواره‌های پاییزی شانس بیشتری داشته باشد.

نمایش «همه جای ایران سرای من است» به کارگردانی فرزانه کابلی ویژه بانوان به صحنه می‌رود.

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هیأت انتخاب بخش بین‌الملل را با معرفی حسن دزواره، نیما عباس‌پور و مسعود سفلايی شناخت.

فرهاد آییش اقتباسی ایرانی از نمایشنامه «خدای کشتار» اثر مشهور یاسمینا رضا را نوشت.

کنسرت «چرا رفتى» به خوانندگى همایون شجریان و آهنگسازى تهمورس پورناظرى در شهر کرمان در ٢٨مرداد تمدید شد.


تعداد بازدید :  431