شماره ۳۵۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 با استفاده‌کنندگان پالم برخورد شود| رضا باکری، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی گفت: پیش از این برای تولید 7نوع محصول لبنی مجوز استفاده از روغن گیاهی صادر شده بود که از این به بعد حذف می‌شود اما باید با کارخانه‌هايی که از روغن پالم در محصولاتی همچون شیر و ماست استفاده کرده‌اند برخورد  شود.
 50‌درصد اشتغال کشور در دست زنان است| حمید حاج‌اسماعیلی، یک کارشناس حوزه کار با بیان این‌که 50‌درصد نیروی کار کشور را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: تفکیک جنسیتی در مشاغل عین محدودیت است و قدرت رقابت زنان با مردان را از بین می‌برد. وی اظهار کرد: وقتی زنان توانایی‌های کاملا مشابه و به اندازه مردان دارند چرا باید آنها را تفکیک و برایشان محدودیت ایجاد کنیم این کار به بازار کار کشور لطمه می‌زند.
 برنامه دولت برای ایجاد 500‌هزار فرصت شغلی| علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که دولت 90‌هزار‌میلیارد تومان از منابع مختلف برای ایجاد 500‌هزار فرصت شغلی اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز 50‌هزار فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی ایجاد و از ریزش 50‌هزار شغل دیگر نیز جلوگیری می‎شود. او گفت: اگر تورم کنترل نمی‎شد، حتی پس از خروج از رکود نیز مجددا تولید ارزش خود را از دست می‎داد اما راهبرد مهار تورم به خوبی محقق شده است.


تعداد بازدید :  279