شماره ۳۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  اين مجلس هم كه اصولگراست هر روز يك فاجعه از عملكرد دولت گذشته را برملا مي‌كند. يك روز بابك زنجاني، يك روز بنيادشهيد، يك روز استخدام غيرقانوني، يك روز حيف و ميل بيت‌المال، يك روز ستاد سوخت، يك روز خودروسازي و... پس چرا هيچ‌كس يقه اين دولتي‌هاي گذشته را نمي‌گيرد. خب پس فساد به چي مي‌گن؟ مردم چي را باور كنند؟ هي مي‌گويند با فساد مبارزه مي‌كنيم. مبارزه مي‌كنيم!
شهروند: شما همين گزارش‌ها را باور كنيد ولي در باب مبارزه با فساد و مجازات متخلفان در حوزه صلاحيت ما نيست بگوييم باور كنيد يا كار ديگر! شرمنده به‌خدا!
  با سلام. چرا در روزنامه‌ به جاي كلمه مبارك «الله» سه نقطه نمي‌گذاريد چون همان‌طور كه مي‌دانيد بعد از خواندن ممكن است به زير دست و پا بيفتد يا داخل كوچه آن را پرت كنند. لطفا از خداوند شرم كنيد.
شهروند: ما سعي كرده‌ايم از اسما مباركه استفاده نكنيم اگر سهوا چنين شد پوزش مي‌خواهيم.
  با سلام. لطفا از اداره گاز کرج سوال فرمایید چرا آبونمان را گران کرده است آیا آبونمان هم حامل انرژیست و ما نمی‌دانستیم و قانون چنین اجازه‌ای می‌دهد؟
شهروند: اداره گاز كرج! منتظر پاسخ هستيم.
 حالاکه مثل عهد قبل از رواج پول در جوامع بشري و مدني با کشورهاي دوست و برادر و خواهر! معامله پاياپاي مي‌کنيم و قرار شده به جاي پول برق صادرشده به پاکستان، از آن کشور برنج باسماتي بگيريم! ضمن تشکر از مسئولان محترم که در همه حال به فکر پلوخورش مردم هستند پيشنهاد مي‌شود: به جاي پول نفت صادرشده به هند تمبر هندي! و از کشمير کش‌تنبان! و از عمان ليموعماني و از جمهوري چک، دسته چک! و از... وارد کنيم!
شهروند: اين پيشنهاد پاكستاني‌ها بوده ايران كه هنوز قبول نكرده ولي اگر بنا به تهاتر باشد پيشنهاد شما قابل تأمل و بررسي است!


تعداد بازدید :  228