شماره ۷۶۵ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
فيليپ دوپلكس:
پل کابلی ساری ازجمله سبك‌ترين و زيباترين پل‌هاي جهان است

علی جعفری‌گرجی- مازندران| سوپروايزر شركت احداث‌كننده پل‌كابلي‌داراب در مصاحبه‌اي تأكيد كرد: تنظيم كابل‌هاي اين پل درحال اتمام است.
به‌گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري، فيليپ دوپلكس سوپروايزر شركت فرانسوي احداث‌كننده پل كابلي داراب با اعلام اين مطلب كه  همکاری با شهرداري ساري به خاطر حاكميت نظم و انضباط در کارها برايم بسيار رضايت‌بخش و پرخاطره شد، گفت:   تا قبل از حضور در ساري و آغاز فعاليت دغدغه‌هاي زيادي داشتم چون فكر مي‌كردم كارها با نظم و برنامه پيش نخواهد رفت اما خيلي‌زود اين دغدغه از بين رفت و همه‌چيز با برنامه پيش مي‌رود.
وي حاكميت نظم و برنامه را عامل موفقيت شهرداري ساري دانست و پيرامون احداث پل كابلي داراب خاطرنشان كرد: شركت ما قبلا در چند شهر ايران مانند بوشهر و آبادان و چند كشور جهان همچون آمريكا و لهستان پل‌كابلي ساخته است. سپس با يك تجربه چند۰۱ساله به ساري آمديم و همه تلاش خود را مي‌كنيم تا طبق برنامه زمان‌بندي شده طي هفته‌هاي آينده كار خود را به اتمام برسانيم.
دوپلكس با برشمردن ويژگي‌هاي پل كابلي افزود: سبك بودن، زيبايي، قابليت تعميرات سريع و بالاخره عمر طولاني مزايايي هستند كه پل‌هاي كابلي را مورد توجه قرار مي‌دهند. اين پل هم شايد تا يك قرن براي مردم ساري دوام بياورد كه بسيار ايده‌آل است.
وي آنگاه در پاسخ به اين پرسش كه ساري را چگونه ديدي؟ از زيبايي شهر و عطوفت شهروندان ساري سخن گفت و تأكيد كرد:   من با خاطرات خوشي از شهر شما مي‌روم چون طي اين 3ماهي كه در ساري هستم، هم شهر را بسيار زيبا و با نشاط ديدم، هم مردم آن را بسيار فهيم و با شخصيت. بنابراين اميدوارم پس از اتمام كار اين فرصت را پيدا كنم كه همراه با خانواده به ساري سفر كنم.
سوپروايزر شركت فرانسوي احداث كننده پل‌كابلي‌داراب در پايان خاطرنشان كرد: حتي همين پل كابلي مي‌تواند يكي از جاذبه‌هاي توريستي ساري محسوب شود به‌خصوص كه در كنار يك پارك زيبا و مصفا قرار دارد و فضاي خاطره‌انگيزي به‌وجود آورده است.

 


تعداد بازدید :  897