شماره ۷۶۵ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
رویداد

توزيع ۲۰۰‌هزار جلد پيك تغذيه سالم، ويژه دانش‌آموزان ابتدايي مازندران
  مازندران| دكتر محسن اعرابي، معاون بهداشتي دانشگاه علوم‌پزشكي مازندران از توزيع ۲۰۰‌هزار جلد پيك تغذيه سالم، ويژه دانش‌آموزان ابتدايي مازندران خبر داد.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم‌پزشكي مازندران افزود: ۲۰۰‌هزار پيك تغذيه سالم ويژه دانش‌آموزان مقطع ابتدايي در استان با هدف معرفي گروه‌هاي غذايي، اصول تغذيه صحيح و آشنايي دانش‌آموزان با انواع غذاهاي سالم و ناسالم و كاهش مصرف قند، نمك و چربي در مقاطع تحصيلي ابتدايي مازندران توزيع شد. دكتر اعرابي ادامه داد: اين مجموعه در راستاي كمپين ملي غذاي سالم، قند و چربي و نمك كم‌وكم‌وكمتر توسط كارشناسان تغذيه، بهداشت مدارس، آموزش سلامت معاونت بهداشتي دانشگاه علوم‌پزشكي مازندران و مركز بهداشت شهرستان ساري تهيه و تنظيم شده و شامل قسمت‌هاي، «اين جايزه مال كيه؟ تا آخر با مامان و بابا بخونين، رنگ‌آميزي، معما، مسابقه و شعر» است.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم‌پزشكي مازندران با اشاره به شيوع روزافزون بيماري‌هاي غيرواگير مانند ديابت، فشارخون، سرطان و بيماري‌هاي قلبي و عروقي بيان داشت: تغذيه صحيح در پيشگيري از بروز اين بيماري‌ها نقش موثري دارد لذا اجراي برنامه‌هايي در راستاي كاهش مصرف قند، نمك و چربي ضرورت دارد.

مسکن مهر اندیشه به ایستگاه گاز رسید
کنتورهای گاز پروژه ۱۰۰واحدی و پروژه ۳۲۰واحدی وهاب ابنیه پاسارگاد از پروژه‌های مسکن‌مهر شهر جدید اندیشه، در آذرماه ‌سال‌جاری نصب شدند.
همچنین نصب کنتورهای گاز پروژه‌های ۱۶۰واحدی و ۸۶۸واحدی مسکن‌مهر فاز ۵ شهر جدید اندیشه که طبق برنامه زمان‌بندی شرکت گاز، ‌سال ۹۵ اجرایی می‌شد، با پیگیری‌های مداوم انجام شده توسط این شرکت و برگزاری جلسات مستمر به‌زودی آغاز می‌شود.
عملیات دشوار و زمانبر گازرسانی به هر یک از پروژه‌های مسکن‌مهر این شهر جهت دریافت کنتورهای مجزا به ازای هر واحد، در ۴مرحله کلی ذیل و با بیش از ۵۰ ریزمرحله اجرایی عملیاتی (درمورد هر پروژه) توسط شرکت عمران شهراندیشه و شرکت گاز استان تهران صورت پذیرفته است.
  واگذاری زمین به شرکت گاز استان تهران جهت احداث ایستگاه‌های تقویت شبکه و تقلیل فشار در فازهای ۴ و ۵شهر اندیشه به همراه اجرای خطوط تزریق به ایستگاه.
اجرای خطوط خروجی از ایستگاه یا انشعاب‌گیری از خطوط لوله مناسب و متناسب موجود در سطح شهر تا ورودی پروژه، اجرای خطوط فشار قوی از ورودی پروژه تا ورودی هر بلوک و نصب علمک‌های مربوطه در هر سایت پروژه، اجرای لوله‌کشی فشار ضعیف درون واحدها و رایزرها و کلکتورهای مربوطه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
لازم به ذکر است هم‌اکنون گاز در علمک پروژه‌ها موجود بوده و پرونده‌های گاز مربوط به واحدها و بلوک‌ها پس از تایید ناظر لوله‌کشی گاز طبیعی، به نظام مهندسی و سپس به اداره گاز شهرجدید اندیشه جهت تشکیل پرونده مجزا درحال ارجاع است که با عنایت به قرار داشتن در فصل سرما، جلسات مستمر با دفتر و اداره مذکور برگزار و با همراهی پرسنل محترم آنها، انشاءالله به‌زودی متقاضیان محترم پروژه‌های ۱۶۰ واحدی و ۸۶۸ واحدی مسکن مهر نیز از کنتور گاز بهره‌مند شوند.

بازديد 424 نفر از تاسيسات شركت كارون طي 8 ماهه امسال
اهواز- عودزاده| طي 8ماهه امسال 424 نفر با هدف آشنايي با عملكرد كارخانه‌هاي فرآورشي نفت و گاز، از تاسيسات صنعتي شركت كارون بازديد كردند.
سرپرست روابط‌عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز كارون، گفت: بيشتر بازديدكنندگان را دانشجويان مراكز مختلف علمي، دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصيلي و همچنين مديران و متخصصان حوزه‌هاي مختلف صنعت نفت، تشكيل  مي‌دهند.
مسعود ميسايي، برقراري تعامل با سازمان‌ها و نهادهاي مختلف دولتي و غيردولتي را يكي از گزينه‌هاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي در شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون عنوان كرد.
وي افزود: ايستگاه اصلي آتش‌نشاني در شهرك نفت و مجتمع صنعتي شماره يك اهواز، ميزبان بيشترين بازديد‌كنندگان طي اين مدت بودند.
سرپرست روابط‌عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون در پايان يادآور شد: اين شركت براي توليد روزانه بيش از يك ميليون بشكه نفت، 7مجتمع بزرگ فرآورشي را در گستره‌اي به وسعت 15‌هزار كيلومترمربع، راهبري مي‌كند.

 

دیدگاه‌های دیگران

ص
صفری |
مخالف 0 - 0 موافق
از جناب آقای مهندس خدایی ناظر تاسیسات پروژه های مسکن مهر شهر جدید اندیشه بدلیل تلاشها و پیگیریهای مستمر و طاقت فرسا در جهت گازدار شدن پروژه ها نهایت تشکر و قدرادانی را می نمائیم.

تعداد بازدید :  522