شماره ۷۶۵ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

عیادت شمس از شمسایی| وحید شمسایی که مدت طولانی از ناحیه زانو مصدوم بود، صبح دیروز در بیمارستان ایران‌مهر پای خود را جراحی کرد. پس از جراحی، حسین شمس که درگیری‌های رسانه‌ای زیادی با شمسایی داشته، به عیادت آقای‌ گل فوتسال جهان رفت! شمسایی که گفته بود بعد از جراحی درباره آینده کاری‌اش صحبت می‌کند، دیروز بعد از عمل جراحی خود اظهار داشت: «خوشبختانه پزشکان از عمل جراحی زانویم راضی هستند که این امر باعث شده است تا انگیزه‌ام برای ادامه فعالیتم درعرصه بازیگری افزایش یابد.»
پیروزی هندبال ایران مقابل چین| در سومین روز از رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا، تیم‌ملی ایران به مصاف چین رفت و موفق شد در یک نمایش برتر با نتیجه 36 بر 18 چین را شکست دهد. تیم هندبال ایران پیش از این برابر عربستان شکست خورده و مقابل لبنان به برتری رسیده بود. هندبالیست‌های ایران در ادامه این رقابت‌ها باید از ساعت 30:  19 روز پنجشنبه برابر بحرین میزبان مسابقات به میدان بروند.
200‌میلیارد برای بازسازی آزادی| مجموعه ورزشی آزادی قرار است دراختیار عموم قرار بگیرد؛ به همین دلیل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تلاش است تا این مجموعه را مورد بازسازی قرار دهد. برای این منظور ٢٠٠‌میلیارد پیش‌بینی شده و قرار است ٨٠‌میلیارد برای ‌سال آینده تصویب شود. همچنین برای ورزشگاه نقش جهان ٣٠‌میلیارد بودجه درنظر گرفته شده که تاکنون ١٢‌میلیارد تزریق شده است.
5 بهمن، زمان رسیدگی به اختلاف ایران و عربستان| روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کمیته برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 25 و 26 ژانویه (5 و 6 بهمن) در هتل فورسیزن دوحه تشکیل جلسه خواهد داد و موضع‌گیری نهایی خود را درباره اختلاف بین ایران و عربستان اعلام خواهد کرد. سعودی‌ها در نامه‌ای که به AFC نوشته‌اند، پیشنهاد داده‌اند که دیدار نماینده‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا با حریفانی ایرانی درکشوری بی‌طرف برگزار شود و آنها قطر را به‌عنوان میزبان پیشنهاد داده‌اند. این درحالی است که ایرانی چنین پیشنهادی را رد کرده است.


تعداد بازدید :  248