شماره ۸۵۷ | ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد
صفحه را ببند
فتح برج 140 متری با جاروبرقی

شهروند|  شرکت‌های مختلف گاهی برای معرفی و تبلیغ محصولات خود کارهای خاصی می‌کنند تا قابلیت‌های گوناگون محصول‌ها را به مشتریان بالقوه خود نشان دهند. برخی از این کارها عجیب هم هست و مورد توجه قرار می‌گیرد. در این حوزه چندی پیش یک صخره‌نورد حرفه‌ای برای نمایش قدرت مکش جاروبرقی‌های یکی از شرکت‌های تولید‌کننده با کمک دو جاروبرقی از یک ساختمان بالا رفت تا برای این محصول تبلیغ شود. صخره‌نورد یادشده با دو عدد از این دستگاه‌ها توانست از یک برج 140 متری صعود کند. بلر کویل، صخره‌نوردی حرفه‌ای است که توانست با دو دستگاه جارو برقی مدل CordZero  که به پشت خود بسته بود، یک برج 140 متری صعود کند. عملکرد فناوری این شرکت کره‌ای، با همکاری بلر کویل برای ساخت یک دستگاه منحصربه‌فرد که از پدهای مکنده و سبک‌وزن و نیز باتری پرقدرت لیتیوم‌یون برای بالارفتن از سطوح استفاده می‌کرد، نمایش داده شد.
با توجه به حمل دو جاروبرقی مخزنی برای بالارفتن از یک ساختمان اداری ۳۳ طبقه، این جاروبرقی‌های پرقدرت و بی‌سیم توانستند مکش کافی برای تحمل وزن بلر کویل را ایجاد کنند تا او به پشت‌بام برسد.
بلر کویل این صعود را طی ۳۰ دقیقه انجام داد و تنها یک‌بار برای تعویض جاروبرقی‌ها متوقف شد و توانست با موفقیت نخستین نفری باشد که این کار را انجام می‌دهد. موتور اینورتر هوشمند این جاروبرقی بی‌سیم ۲۸‌درصد کوچک‌تر، ۲۴‌درصد سبک‌تر و ۱۳‌درصد کارآمدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. قدرت این موتور توسط باتری لیتیوم‌یون پرقدرت ۸۰ ولت  PowerPack تأمین می‌شود که در حالت معمولی بعد از یک شارژ ۴ساعته تا ۴۰ دقیقه کار می‌کند.


تعداد بازدید :  222