شماره ۸۵۷ | ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد
صفحه را ببند
هر روز خبرهای جدیدی از جدا شدن عوامل «دورهمی» به گوش می‌رسد
تغییر یا حاشیه، مسأله این است

در روزهای پایانی هفته‌ای که گذشت، گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بروز اختلاف میان برخی از عوامل برنامه شبانه دورهمی منتشر شد. براساس یکی از این گمانه‌زنی‌ها با توجه به اختلافی که میان عوامل سازنده این برنامه ایجاد شده از این پس سیامک انصاری، امیرمهدی ژوله و شقایق دهقان در دورهمی حضور ندارند و از این به بعد به جای بخش‌های نمایشی که در دکور خود برنامه اجرا می‌شد، چیزی شبیه آیتم‌های نمایشی «شوخی کردم» به نمایش درخواهد آمد.
بعد از یکی دو روز، حالا‌ هاشم رضایت‌، تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» اعلام کرده به خواست مردم و پس از بررسی نظرها و پیشنهادهای آنها، تغییراتی در بخش نمایشی برنامه ایجاد شده است. رضایت که یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه شبانه «دورهمی» است در گفت‌وگو با مهر درباره تغییرات در بازیگران و شایعاتی که پیرامون شقایق دهقان و چند تن از عوامل این مجموعه شنیده شده است، اضافه کرد: حدود یک هفته است که شقایق دهقان در تیم برنامه ما حضور ندارد ولی هیچ اختلافی هم در میان نبوده است. او دلایلی را مطرح کرد و قرار است دیگر در این پروژه حضور نداشته باشد. امیرمهدی ژوله، نویسنده مجموعه همچنان با ما کار می‌کند و هنوز قرارهای کاری با هم داریم. این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که تغییرات برنامه در راستای خواست مردم است، عنوان کرد: عده‌ای نسبت به بخش نمایشی کار انتقاد داشتند و ما هم با توجه به بازخوردها در نظر داریم که تغییراتی را در کار اعمال کنیم. ما بازیگران جدیدی را به کار اضافه می‌کنیم و این رفت‌وآمدها بسیار طبیعی است. نمی‌توان گفت با رفتن یک بازیگر کار دچار فروپاشی شده است، چراکه در این تیم اختلافی وجود ندارد. رضایت ادامه داد: به نظرم «دورهمی» برنامه‌ای است که مخاطبان زیادی دارد و به خوبی دیده می‌شود و به همین دلیل برایش حاشیه‌های زیادی هم ساخته می‌شود، اما امیدوارم رسانه‌ها از تیترها و خبرهای صحیح برای جذب خوانندگان خود استفاده کنند.  این تهیه‌کننده همچنین درباره کارگردانی برنامه که در خبرهایی عنوان شده بود قاسمخانی عهده‌دار آن بوده است، یادآور شد: زمانی که ما از محراب قاسمخانی دعوت کردیم، او حدود سه‌سال بود که کاری در تلویزیون نداشت و خودش دوست داشت با تجربه کارگردانی در این اثر حضور داشته باشد. با این حال تنها به‌عنوان نویسنده در کار حضور یافت و همزمان مهران مدیری میزانسن‌ها و بخش‌هایی از کار را کارگردانی می‌کرد. بعد از رفتن قاسمخانی ما به‌طور رسمی از مدیری خواستیم که کارگردانی کار را برعهده بگیرد که او هم پذیرفت و الان این کار دیگر گروه کارگردانی ندارد بلکه مدیری کارگردان «دورهمی» است.
رضایت در پایان با اشاره به اضافه شدن بازیگران جدید به این مجموعه بیان کرد: قرار است بازیگرانی به جمع ما اضافه شوند که فعلا می‌توان به رامین ناصرنصیر اشاره کرد.


تعداد بازدید :  234