شماره ۸۵۷ | ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد
صفحه را ببند
خارج از گود

23 بازیکن نهایی تیم ‌ملی مشخص شدند| کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ‌ملی علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، ‌پژمان منتظری، محمد طیبی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، کمال کامیابی‌نیا، عزت‌الله پورقاز، سعید عزت‌اللهی، داریوش شجاعیان، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد را برای دو دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه و قرقیزستان به تیم ‌ملی فوتبال فراخواند. تیم ‌ملی دوشنبه‌شب ایران را به مقصد مقدونیه ترک می‌کند.
دیدار جامعه ورزش با یادگار امام(ره)|  جامعه ورزش به همراه وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه) با سیدحسن خمینی دیدار می‌کند. جامعه بزرگ ورزش به همراه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امروز با سیدحسن خمینی، نوه امام‌خمینی(ره) دیدار می‌کند. همچنین کیومرث ‌هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، معاونان، مدیران ستادی و روسای فدراسیون‌ها و جمعی از قهرمانان ملی المپیک و پارالمپیک امروز در این دیدار حضور خواهند داشت.
محرومیت علی‌ حسینی کاهش یافت|  مدت‌ها رایزنی، مکاتبه و پیگیری رسمی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی درباره خاتمه دادن به محرومیت سعید علی حسینی، قهرمان فوق سنگین و رکورددار جهان در رده سنی جوانان کارساز شد و فدراسیون بین‌المللی به‌طور رسمی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری ایران تاریخ رسمی خاتمه محرومیت این وزنه‌بردار آذری‌زبان را اعلام کرد. بر این اساس علی‌ حسینی تا 2 آبان 96 محروم خواهد بود و بعد از آن تاریخ می‌تواند وزنه بزند.
برانکو، سفیر مبارزه با بیماری ام.اس|  از سوی انجمن ام‌.اس ایران برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس به‌عنوان سفیر بیماری ام‌.اس در ایران انتخاب شد. در همین رابطه روز گذشته همایشی در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد تا از برانکو به‌عنوان سفیر ام.‌اس تقدیر به عمل آید و وی حکم خود را دریافت کند اما از آنجایی که برانکو این روزها در کرواسی به‌سر می‌برد، محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس و دکتر علیرضا حقیقت، پزشک این تیم به نمایندگی از سرمربی پرسپولیس در این همایش حاضر شدند.
هم‌گروهی نوجوانان ایران با عربستان| مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال پسران زیر 16‌سال آسیا در هند برگزار و تیم ‌ملی ایران در این مسابقات با امارات، عربستان و هند هم‌گروه شد. با توجه به اتفاقات سیاسی اخیر میان ایران و عربستان، هم‌گروهی نوجوانان ایرانی با عربستانی‌ها می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد.

 


تعداد بازدید :  157