شماره ۸۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير
صفحه را ببند
ورزش جهان

هنرنمایی یک هندی با شن‌های ساحل|  در فاصله حدود 40روز تا شروع رقابت‌های المپیک 2016 ریو، یک هنرمند خلاق هندی، با شن‌های ساحل تصاویری از این مسابقات را طراحی کرده است. این اتفاق در رسانه‌های جهان بازتاب زیادی داشته است.
خداحافظی کاپیتان تیم‌ملی کرواسی| پس از شکست تیم‌ملی کرواسی در یورو 2016 مقابل پرتغال و کنار رفتن این تیم از دور رقابت‌ها، سرنا کاپیتان تیم‌ملی کرواسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. سرنا در 134 مسابقه ملی کرواسی را همراهی کرد و موفق شد که 22 گل هم به ثمر برساند. وی در‌سال 2002 در دیدار مقابل رومانی برای اولین‌بار پیراهن کرواسی را بر تن کرد و حالا بعد از 14‌سال در 35سالگی برای همیشه بازیگری فوتبال را کنار گذاشت.
درخواست 67 ورزشکار روس برای حضور در المپیک| محرومیت فدراسیون دوومیدانی روسیه به خاطر دوپینگ چندی پیش تمدید شد و دوومیدانی کاران این کشور نمی‌توانند از طریق فدراسیون کشور خودشان در  المپیک شرکت کنند. دراین‌باره 67 دوومیدانی کار روس خواهان حضور در المپیک شدند و دراین‌باره نامه‌ای را نیز منتشر کردند اما بعید است با درخواست آنها موافقت شود. زیرا IAAF معیارهای سختی برای قبول درخواست این ورزشکاران دارد و آنها باید خارج از کشور خودشان تمرین کرده باشند. همچنین ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه اعلام کرده است که درصورت محروم‌شدن کامل تیم روسیه از  المپیک استعفا خواهند داد.
رکوردشکنی مانویل نویر| درجریان پیروزی 3 بر صفر آلمان مقابل اسلواکی، مانوئل نویر دروازه‌بان آلمان‌ها با چند واکنش خوب دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داد تا رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. نویر با این کلین‌شیت، تا به حال تنها دروازه‌بان تاریخ یورو است که توانسته در 4 مسابقه ابتدایی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. بی‌تردید نقش نویر در دیدار آینده آلمان‌ها بیشتر به چشم می‌آید.


تعداد بازدید :  120