شماره ۸۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير
صفحه را ببند
روی خط خبر

در حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار شد
مراسم سوگواری شهادت امام علی(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری| در بیست‌و‌یکمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن حضرت با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم، بعد از نماز ظهر، شرکت‌کنندگان در عزای شهادت جانکاه و مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام به سوگواری پرداختند. همچنین در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان و در ایام عزای مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام‌خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاج ماشاالله عابدی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.

مسیح مهاجری: هدف دشمنان از ترورهای ‌سال 60 حذف حواریون امام بود
ایرنا| مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی و از بازماندگان فاجعه هفتم تیر‌ سال 1360 گفت: هدف دشمنان از ترورهای‌ سال 60 حذف حواریون امام بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسیح مهاجری در آیین بزرگداشت شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام به‌ویژه سه شهید وزارت کشور در این فاجعه با اشاره به فرازهایی از نامه حضرت علی(ع) به عثمان بن حنیف در بیان ویژگی‌های زمامداران حکومت اسلامی از دیدگاه امام علی(ع) به نقش یاران و حواریون در پیروزی رهبران دینی و انقلابی و تحقق رسالت آنان پرداخت. وی مدیریت شهید بهشتی در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی را کارآمد‌ترین نوع مدیریت دانست و از تدوین قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این مدیریت نام برد. مهاجری دو دشمن انقلاب اسلامی در دوره کنونی را آمریکا به‌عنوان دشمن بیرونی و خطر نفوذ تفکر افراطی در داخل کشور خواند و گفت: استمرار انقلابی‌گری واقعی و اتحاد درونی، ما را برای غلبه بر دشمن بیرونی یاری می‌کند و در عین ‌حال هرگونه غفلت از دشمن درونی به ما ضربه خواهد زد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: مناطق استقرار تروریست‌ها مورد هدف قرار می‌گیرد
ایسنا| فرمانده نیروی زمینی سپاه از اراده برخورد قاطع این نیرو با گروهک‌های مسلح و تروریست در مناطق مرزی کشور خبر داد و گفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست‌های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه‌ای مورد هدف قرار خواهد گرفت. سردار محمد پاکپور با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تروریست‌ها در مناطق مرزی شمال‌غرب کشور اظهار داشت: همان‌گونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است، درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌های مسلح، منجر به کشته شدن تعداد زیادی از عناصر تروریست ازجمله چند نفر از فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض كرده بودند، شد. وی تأکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

کواکبیان: اصلاح‌طلبان را از ریاست کمیسیون‌ها بازداشتند
ایلنا| نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به این‌که عده‌ای می‌خواهند مردم را از حضور حماسی خودشان در هفتم اسفند ۹۴ مأیوس كنند، گفت: البته ما  نخواهیم گذاشت این‌گونه مردم را به یأس و ناامیدی دچار کنند. مصطفی کواکبیان در دومین شب قدر در حسینیه موسی‌بن‌جعفر(ع) یافت‌آباد گفت: دیدیم که چگونه عده‌ای ضعیف‌النفس در جریان کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت غیررسمی و در یک ائتلاف نانوشته به گونه‌ای نقش ایفا کردند که بتوانند افراد معدود نزدیک به تفکر مخالفان دولت و برجام را با مدعیان حمایت از دولت و برجام به هم برسانند! وی افزود: جالب است این عده به صورت علنی و در بسیاری از موارد حتی خلاف آیین‌نامه و البته با پشتوانه تجربه هشت ساله مدیریت مجلس به‌گونه‌ای چیدمان کمیسیون‌ها را شکل دادند که هیچ‌یک از اصلاح‌طلبان (البته به جز یکی، دو مورد) نتوانند ریاست کمیسیون‌های تخصصی را برعهده گیرند. مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری با اشاره به این‌که نباید همه ناکامی‌ها را به گردن رقبا انداخت، افزود: بار‌ها گفته‌ایم باید بررسی کنیم که چرا عده‌ای‌ عکس یادگاری با ما می‌گیرند اما همواره زنبیل را در جای دیگر می‌گذارند؟ حقیقت ماجرا این است که ضعف تشکیلات و تحزب در بین ما و البته ردصلاحیت افراد حزبی در انتخابات باعث شد که ما مجبور باشیم ادعای ظاهری طرفداری از  دولت را بپذیریم و به صرف داشتن مخالفت با احمدی‌نژاد برخی را وارد لیست خودمان كنيم و حالا نتیجه‌اش را می‌بینیم.


تعداد بازدید :  130