شماره ۸۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير
صفحه را ببند
آشتی‌کنان رحمتی و طالب‌لو

یک‌سال قبل درچنین روزی(8 تیرماه‌ سال 1394) مهدی رحمتی بعد از یک‌سال دوری از استقلال و حضور ناموفق در پیکان بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت و قراردادی را با مسئولان این باشگاه امضا کرد. درهمان روز مهدی رحمتی به تمرین استقلال رفت و مراسم آشتی‌کنانی بین او و وحید طالب‌لو با وساطت مربیان استقلال برگزار شد. درهمان روز بعد از اعتراض باشگاه پیکان به استفاده غیرقانونی راه‌‌آهن از یک بازیکن، کمیته استیناف رأی به سقوط راه‌آهن و ماندن پیکان در لیگ برتر داد، اگرچه این حکم بعدا با اعتراض راه‌آهنی‌ها وارد ماجراهای جدیدی شد.
8 تیرماه ‌سال گذشته تیم‌ملی والیبال ایران بعد از 2بار شکست آمریکا و یک‌بار شکست لهستان در تهران،‌ بار دیگر در سالن آزادی میزبان لهستانی‌ها بود. در این دیدار که رکورد حضور تماشاگران ایرانی هم در آن شکسته شد و میهمانان ویژه‌ای هم داشت، درنهایت شاگردان کواچ تن به شکست 3 بر یک دادند.  یک‌سال قبل درچنین روزی با دستور علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال تیم فوتبال سایپا رسما بعد از چند ‌سال حضور در استان البرز به تهران بازگشت و قرارداد بازیکنان این تیم نیز در هیأت فوتبال تهران ثبت شد.
درهمان روز 10‌هزار نفر از هواداران باشگاه کاتانیای ایتالیا در واکنش به دستگیری مدیرعامل این باشگاه به اتهام تبانی مقابل این باشگاه تجمع کردند و دست به تظاهرات زدند. همچنین سردار آزمون نیز با دریافت رضایتنامه‌اش از روبین کازان به صورت قرضی به باشگاه روستوف روسیه انتقال پیدا کرد.


تعداد بازدید :  138