شماره ۸۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير
صفحه را ببند
خارج از گود

حراج پیراهن ابراهیمی در بوشهر| میلاد شعبانلو بازیکن فصل گذشته استقلال که اصلیت بوشهری دارد، پیراهن شماره 6 امید ابراهیمی را به برنامه مهر باران برد و آن را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حراج گذاشت. بعد از حرکت ارزشی و تاثیرگذار دانیال ماهینی در ویژه برنامه پیش از افطار شبکه بوشهر، این بار یکی دیگر از بازیکنان بوشهری پیراهن شماره تیم استقلال را به حراج گذاشت.

شکایت پرسپولیس از بازیکن استقلال| باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد حسین کنعانی‌زادگان که به استقلال پیوسته 4 ماه با سرخپوشان قرارداد دارد و به همین خاطر معاونت حقوقی پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرده است. این درحالی است که استقلالی‌ها و کنعانی چنین چیزی را قبول ندارند. کنعانی می‌گوید: ‌«چند هفته پیش از سازمان لیگ استعلام گرفتم و به من گفتند که بازیکن آزاد هستم و با پرسپولیس قراردادی ندارم. از شکایت پرسپولیس خبر ندارم و نمی‌دانم چه اقدامی انجام داده‌اند.»
فریدون زندی، سرمربی سن‌پائولی| فریدون زندی،‌ هافبک سابق تیم‌ملی ایران که چندی قبل از فوتبال خداحافظی کرد، با 37‌سال سن از سوی مدیران باشگاه سن پائولی برای حضور روی نیمکت تیم زیر 23 ساله‌ها معرفی شده است. بازیکن دورگه سابق تیم‌ملی ایران که در فوتبال آلمان سابقه بازی در تیم‌های اس‌وی مپن، فرایبورگ، وی‌اف‌بی لوبک و کایزرسلاترن را در کارنامه دارد، باید دید در تجربه جدیدش موفق خواهد بود یا خیر.
پرویز پرستویی در اردوی تیم‌ملی کشتی| پرویز پرستویی بازیگر شاخص سینمای ایران با حضور در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی با مربیان و کشتی‌گیران به گفت‌وگو پرداخت. پرستویی که علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد و خود نیز زمانی کشتی‌گیر بوده است، پیش از این و در زمانی که سوریان برای کسب سهمیه المپیک راهی استانبول شده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام، حمایت خود را از این کشتی‌گیر اعلام کرده بود.

 


تعداد بازدید :  145