شماره ۹۰۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد
صفحه را ببند
ورزش جهان

لغو تقابل دوستانه مورینیو و گواردیولا| همان‌طور که پیش از این احتمالش می‌رفت، مصاف تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در اردوی پیش‌فصل دو تیم و در چارچوب تورنمنت تدارکاتی جام قهرمانان بین‌المللی چین به دلیل شرایط نامساعد جوی و وضع نامناسب چمن ورزشگاه آشیانه پرنده شهر پکن لغو شد. دربی شهر منچستر که قرار بود دیشب برگزار شود، فرصتی برای اولین رویارویی ژوزه مورینیو سرمربی من‌یونایتد با رقیب قدیمی‌اش
پپ گواردیولا در من‌سیتی بود که لغو شد.
لطف بیل در حق پدر همسرش| گرث بیل که چندی پیش از نامزد خود برای آغاز رسمی زندگی مشترک‌شان پاسخ مثبت گرفت، قصد دارد لطف بزرگی در حق پدر او انجام دهد. مارتین رایس جونز، پدر همسر بیل به جرم کلاهبرداری 2‌میلیون یورویی از 250 نفر در یکی از زندان‌های نیویورک حبس است اما ظاهراً او در صورتی که رفتار مناسبی داشته باشد، می‌تواند برای مراسم دخترش یک هفته مرخصی بگیرد هرچند که اجازه خارج شدن از نیویورک را ندارد و به‌همین دلیل مهاجم رئال‌مادرید و همسرش تصمیم دارند که مراسم ازدواج‌شان را در این شهر بگیرند تا پدر نامزد مهاجم رئال نیز بتواند در آن شرکت داشته باشد.
جوانان فرانسه بر بام اروپا| پرونده رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 19‌سال اروپا با پیروزی قاطع 4 بر صفر فرانسه برابر ایتالیا بسته شد و این تیم در فتح این رقابت‌ها هت‌تریک کرد. برای فرانسوی‌ها که با تیمی به مراتب باتجربه‌تر از ایتالیا به میدان رفتند، ‌آگوستین در دقیقه 6، بلاس در دقیقه 19، توسارت در دقیقه 83 و دیوپ در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گلزنی کردند تا سومین قهرمانی جوانان فرانسه پس از دو قهرمانی که در سال‌های 2005 و 2010 کسب کردند، به‌ثبت برسد.
ابهام در کاپیتانی رونی| سام آلاردایس که به‌تازگی در تیم‌ملی انگلیس جانشین روی‌هاجسون شده است، هنوز حاضر نیست بگوید که آیا وین رونی کاپیتان این تیم خواهد ماند یا نه. آلاردایس در اولین کنفرانس خبری پس از انتصابش به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی انگلیس به خبرنگارانی که از او درباره سرنوشت بازوبند کاپیتانی سه‌شیر سوال پرسیدند، گفت:«برای انجام هرگونه پیش‌بینی درباره این موضوع هنوز خیلی زود است. من تا با تمام بازیکنانم ملاقات نکنم و با تمام دستیارانم در کادر فنی و دیگر دست‌اندرکاران پشت صحنه مشورت نکنم برنامه‌ای برای انتخاب کاپیتان تیمم ندارم.»

 


تعداد بازدید :  163