شماره ۹۰۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد
صفحه را ببند
خارج از گود

بازدید لاریجانی از اردوی والیبال، کشتی و وزنه‌برداری| رئیس مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم‌های ملی والیبال، کشتی و وزنه‌برداری بازدید کرد. در فاصله 11 روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ریو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه محمود گودرزی، نصرالله سجادی، وزیر و معاون وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شد. لاریجانی  از اردوی تیم‌های ملی والیبال، کشتی و وزنه برداری بازدید کرد.
احتمال غیبت والیبالیست‌ها در رژه المپیک| در شرایطی که حرف از ایجاد تغییر در لباس اعضای کاروان المپیکی ایران به میان آمده، ممکن است والیبالیست‌ها نتوانند در مراسم رژه حاضر شوند. تیم‌ملی والیبال ایران به‌عنوان اولین نفرات اعزامی به المپیک بامداد امروز(سه‌شنبه) راهی ریو شد و فرصتی برای تعویض لباس‌های آنها وجود ندارد و از سوی دیگر پوشیدن آن برای بازیکنان و البته کادرفنی تقریباً غیرممکن است. در صورت نرساندن لباس‌های جدید به کاروان والیبال آنها شرایط حضور در رژه را نخواهند داشت.
اخلاقی، المپیکی شد| حبیب‌الله اخلاقی، نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک شد. سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی سرانجام از میان حبیب اخلاقی و رامین طاهری، فرنگی ‌کاران اوزان ۸۵ کیلوگرم ایران تصمیم خود را گرفت و حبیب اخلاقی برنده مدال برنز جهان را به‌عنوان نماینده این وزن در رقابت‌های المپیک انتخاب کرد. به ‌این‌ ترتیب سوریان، نوروزی، عبدولی، اخلاقی، رضایی  و باباجان زاده ۶ نماینده کشتی فرنگی در رقابت‌های  المپیک ۲۰۱۶ ریو خواهند بود.
اتاق‌های کاروان ایران تحویل داده شد| اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ورزشی کشورمان در المپیک 2016 بامداد امروز اتاق‌های مربوط به ورزشکاران و کادر فنی ایران در دهکده بازی‌ها را از مسئولان ستاد برگزاری تحویل گرفت. اتاق‌های کاروان ورزشی  ایران در سه طبقه (6، 7  و 8) از بلوک شماره 2 مجموعه شماره 1 دهکده ورزشکاران واقع شده که کشورهای نروژ و فیلیپین نیز در آن بلوک اسکان دارند. به گفته سرپرست کاروان ورزشی کشورمان تمامی امکانات لازم و تجهیزاتی که میزبان از قبل برای راحتی ورزشکاران و مربیان قولش را داده بود فراهم شده و فعلا کمبود خاصی مشاهده نمی‌شود.


تعداد بازدید :  223