شماره ۹۰۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد
صفحه را ببند
عدد خبر

50 درصد آب از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌شود

روز گذشته رحیم میدانی معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: بیش از 50‌درصد آب مورد نیاز کشور از محل سفره‌های زیرزمینی تأمین می‌شود. این درحالی است که بخش بزرگی از سفره‌های زیرزمینی کشور درحال از بین رفتن است. او افزود: برنامه‌های اصلاح و احیای منابع آب کشور یک برنامه بلندمدت است .

12 هزار هکتار شهرک صنعتی جدید در استان تهران

سیدحسن‌ هاشمی استاندار تهران گفت: به منظور نوسازی و ساماندهی صنایع، افزایش بهره‌وری درصنعت و انتقال لکه‌های صنعتی ایجاد 12‌هزار هکتار شهرک صنعتی جدید درسطح استان پیش‌بینی شده است. او افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری در منطقه جنوب فرودگاه امام‌خمینی(ره) برای توسعه صنایع با جذب سرمایه خارجی به صورت مستقیم انجام شده است.

20 میلیون تن کالا در بهار 95 صادر شد

فرامرز مداح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ سازمان راهداری گفت: ​در بهار ۹۵ به میزان ۱۳‌میلیون و۴۷۷‌هزار تن کالاهای نفتی و غیرنفتی از مرزهای زمینی و آبی وارد و ۲۰‌میلیون و۳۶۰‌هزار تن کالا از مرزهای کشور صادر شد. او دراین‌باره افزود: از مجموع واردات و صادرات سهم جاده 7درصد و سهم دریا 93‌درصد بود.

150 هزار‌ وام ازدواج درهر ماه

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مقرر کرد شبکه بانکی از مردادماه ‌سال‌جاری نسبت به پرداخت ماهانه 150‌هزار فقره وام ازدواج با یک ضامن معتبر، اقدام کنند. درهمین راستا مقرر شد بانک‌های عامل به صورت 15روز یک‌بار نسبت به اعلام آمار و عملکرد به بانک مرکزی جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جاری اقدام کنند.


تعداد بازدید :  166