شماره ۹۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور
صفحه را ببند
ورزش جهان

کاسیاس از تیم‌ملی خط خورد|  یولن لوپتگی، سرمربی جدید تیم‌ملی اسپانیا برای دیدار برابر بلژیک و لیختن اشتاین 24 بازیکن را دعوت کرد که در این فهرست نام ایکر کاسیاس دیده نمی‌شود. سرمربی اسپانیا دراین‌باره گفت: «ایکر یک الگو و نمونه برای دیگر دروازه‌بان‌هاست اما برای این بازی‌ها تصمیم گرفتیم داوید دخئا را در ترکیب اصلی قرار دهیم. دعوت نشدن کاسیاس به این معنی نیست که درهای تیم‌ملی برای همیشه رویش بسته شده است.» بازگشت دیگو کاستا، په‌په رینا و خوان ماتا به تیم‌ملی از نکات جالب توجه نخستین فهرست اعلام‌شده توسط لوپتگی است.
بازگشت خرگوش چاق به رئال‌مادرید|  روزنامه مارکای اسپانیا اعلام کرد که فلورنتینو پرس قصد دارد از محبوبیت بالایی که رونالدوی برزیلی دارد، نهایت استفاده را ببرد و از او به‌عنوان مشاور خود در باشگاه رئال بهره بگیرد. مارکا نوشت: «نه تنها فلورنتینو پرس بلکه خود رونالدو هم علاقه بسیار زیادی به این همکاری دارد و می‌خواهد به باشگاهی برگردد که سهم بسزایی در دوران ورزشی او داشته است.» بهترین دوران فوتبال این رونالدو معروف به خرگوش چاق به دوران حضورش در رئال برمی‌گردد که توانست در 177 بازی 104 گل به ثمر برساند.
رفع تعلیق ورزش کویت| با رأی کمیته بین‌المللی المپیک، ورزش کویت از تعلیق خارج شد. پیش از این به ‌خاطر دخالت دولت و مسئولان سیاسی کویت در امور ورزش، کمیته بین‌المللی المپیک، چندین فدراسیون این کشور را تعلیق و از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم کرده بود اما با رایزنی رئیس کمیته المپیک کویت و رفع ایرادات وارده درنهایت حکم به رفع تعلیق ورزش این کشور آسیایی داد. کمیته بین‌المللی المپیک طی یک بیانیه رسمی خبر رفع تعلیق ورزش کویت را اعلام کرد.
گلر بارسا شاگرد، گواردیولا شد|  کلودیو براوو دروازه‌بان شیلیایی بارسلونا، سرانجام با امضای قراردادی به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست. پیش از این اخبار زیادی از حضور این دروازه‌بان به بارسا به گوش می‌رسید و سرانجام او شاگرد پپ گواردیولا در سیتی شد. براوو درباره حضور من‌سیتی می‌گوید:   «افتخار می‌کنم که به منچسترسیتی پیوستم. به خوبی از این موضوع آگاهی دارم که باشگاه درحال ایجاد پروژه‌ای گسترده است و امیدوارم که بخشی از موفقیت‌های فراوان این تیم در سال‌های پیش‌رو باشم. من برنامه سیتی در سال‌های اخیر را دنبال کرده‌ام و بدیهی است که برخی از هم تیمی‌های جدیدم را از کوپا آمریکا می‌شناسم. فرصت کارکردن با پپ گواردیولا نیز بسیارخوب است.»

 


تعداد بازدید :  190