شماره ۹۳۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور
صفحه را ببند
خارج از گود‌

استقبال باشکوه از یزدانی در جویبار| حسن یزدانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های المپیک 2016 ریو روز گذشته به زادگاه خود جویبار رفت و با استقبال باشکوه همشهریانش روانه منزل شد. یزدانی در مراسم استقبالی که برایش تدارک دیده شده بود، اظهار داشت: « :این موفقیت آغاز کارم بود و امیدوارم بتوانم تا مدت‌ها برای کشورم افتخار آفرینی و مردم را شاد ‌کنم. از این که توانستم با کسب این مدال طلا دل هموطنانم را شاد کنم خدا را شاکرم و ان‌شاءالله در میادین بعدی نیز به موفقیت برسم. این مدال طلا پایان کار من نبود و باز هم برای شاد کردن مردم و افتخارآفرینی برای کشور تلاش خواهم کرد.»
شکایت مهماندوست از رئیس فدراسیون تکواندو| پس از اینکه سیدمحمد پولادگر در بازگشت به تهران بار دیگر بر مواضعش خطاب به رضا مهماندوست تاکید کرد، این مربی تصمیم به شکایت از وی گرفت. سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان که از سوی رئیس فدراسیون ایران مزدور خطاب شده است، در این باره اظهار داشت: «پولادگر بی‌دلیل به من توهین کرده و من با شهادت رسانه‌ها و مردم هوشمند ایران اسلامی که خود بهترین قاضی هستند ، این موضوع را از طریق مراجع قانونی  پیگیری خواهم کرد. کاری خلاف قانون و شرع انجام ندادم که شرمنده مردم کشورم باشم.»
تحویل ساختمان جنجالی به کی‌روش| کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از بازگشت به ایران از امروز در محل کار جدید خود در کمپ تیم‌های ملی مستقر شده و کارش را پیگیری خواهد کرد. این ساختمان درگذشته به ایفمارک اختصاص داشت اما پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال، وسایل مربوط به ساختمان ایفمارک به محل کار سابق کادرفنی تیم ملی در کمپ انتقال پیدا کرده و مقرر شد تا کادرفنی تیم ملی در ساختمان جدید مستقر شوند. بر همین اساس دستیاران کی‌روش پس از بازگشت به ایران قبل از اردوی تیم ملی در ایتالیا در این ساختمان مستقر شده و قرار است تا
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز امروز با حضور در ساختمان جدید، رسماً کار خود را در این محل آغاز کند.


تعداد بازدید :  323