شماره ۹۵۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

ته‌وس در آستانه خداحافظی از فوتبال| کارلوس ته‌وس، ستاره ۳۲ساله آرژانتینی بوکاجونیورز که بازی در منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس را در کارنامه خود دارد اعلام کرد احتمالا در پایان فصل بازنشسته می‌شود. ته‌وس که بازی خود را در تیم آرژانتینی بوکاجونیورز آغاز کرد پس از سه‌سال به تیم کورینتیاس برزیل پیوست. در آن‌جا شم گل‌زنی بالای خود را نشان داد و توانست به وسیله یکی از دلال‌ها به لیگ جزیره بپیوندد.
گاف پسر زیدان به ضرر رئال| لوکا زیدان، پسر دوم زین‌الدین زیدان که دروازه‌بان تیم زیر 19 ساله‌های باشگاه رئال‌مادرید است با گاف بزرگی که در بازی تیمش برابر بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان جوانان اروپا داد، شرمنده هم‌‌تیمی‌هایش شد. لوکا در دقیقه 12 این بازی درحالی‌ که به آسانی می‌توانست توپ را از محوطه جریمه رئال‌مادرید دور کند، ترجیح داد دست به ریسک بزرگی بزند و آرویلر، مهاجم دورتموند را دریبل کند که تلاشش ناموفق بود و دروازه‌اش را  باز شده دید.
شانس بزرگ بازیکنان آیندهوون| هواپیمای حامل کاروان تیم پی اس آیندهوون هلند در طول سفر به روسیه مجبور به فرود اضطراری در لهستان شد تا سوخت‌گیری کند. این هواپیما پس از دو ساعت توقف در فرودگاه ورشو به سمت روستوف در جنوب روسیه پرواز کرد. کاروان تیم پی‌اس‌وی آیندهوون هلند به خاطر توقف اضطراری هواپیمای اختصاصی خود در لهستان با تأخیر چند ساعته به روسیه رسیدند.


تعداد بازدید :  268