شماره ۹۵۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

انجمن جلوه‌های ویژه میدانی طی بیانیه‌ای خواستار داوری جداگانه دو رشته جلوه‌های ویژه میدانی و بصری در جشنواره‌های فیلم فجر و فیلم مقاومت شد.


فیلم سینمایی نهنگ عنبر٢ سلکشن رؤیا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم که قرار بود عید فطر کلید بخورد با یک هفته تأخیر به احترام عباس کیارستمی کارگردان بزرگ سینمای ایران شروع به کار کرد.

نمایش « فصل بهار نارنج» با هنرمندی بازیگران روشندل کشور سه‌شنبه ششم مهرماه با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون اجرای خود را در پلاتو اجراي مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

به تصمیم رضا درمیشیان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده لانتوری درآمد حاصل از سه روز نمایش این فیلم به نفع قربانیان اسیدپاشی خواهد بود تا به‌عنوان نخستين قدم برای تأسیس یک انجمن مستقل در حمایت از قربانیان اسیدپاشی هزینه شود.

اکران خیریه فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی به نفع کودکان کار چهارشنبه (14 مهرماه) ساعت 20 در پردیس سینمایی چارسو با حضور عوامل فیلم برگزار می‌شود.

درحالی‌که‌ سال پیش اعلام شده بود آنجلینا جولی کارگردان فیلم «آفریقا» خواهد بود که درباره یکی از حامیان حقوق حیوانات در آفریقاست، اکنون به نظر می‌رسد آنجلینا جولی برای اجتناب از همکاری با برد پیت که دوست داشت نقش اصلی فیلم را ایفا کند از این پروژه دور می‌شود.

سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین کنسرت خود با عنوان «از تنهایی گریه مکن» قطعات منتخبی از ملودی‌های آهنگسازان پیشگام و جوان موسیقی ایرانی را به رهبری سهراب کاشف اجرا کرد.

در آیین اختتامیه‌ هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حسین محب‌اهری تجلیل می‌شود.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رم کار خود را با نمایش فیلم «مهتاب» به کارگردانی مری جنکینز به‌عنوان فیلم افتتاحیه آغاز می‌کند.

نمایش میدانی «سینا سینا... عباس» با موضوع شهدای مدافع حرم و با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مدت ۱۵ شب در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شوند.

مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» که براساس رمان‌های هفتگانه «جی.کی. رولینگ» ساخته شده‌اند، باز هم مثل ‌سال گذشته به‌عنوان بهترین اقتباس‌های ادبی برگزیده شدند.


تعداد بازدید :  253