شماره ۹۵۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
لستر، موناکو و یوونتوس صدرنشین شدند
آشتی زیدان و رونالدو با طعم تساوی

شهروند| مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ تیم مدافع عنوان قهرمانی مقابل دورتموند متوقف شد.
توقف رئال در شب آشتی رونالدو و زیدان
شب اول بازی‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در گروهF پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار رئال‌مادرید در خانه دورتموند با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید. اوبامیانگ و شورله برای دورتموند و رونالدو و واران برای رئال گلزنی کردند. رونالدو باز هم در تورنمنت مورد علاقه‌اش گلزنی کرد و بعد از به ثمر رساندن گل با زیدان خوش و بش کرد تا به شایعات چند روز اخیر پایان دهد. بازی دیگر گروه F بین تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و لژیا بود که تیم پرتغالی از فرصت میزبانی استفاده کرد و تیم لهستانی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.
بازگشت باشکوه بانوی پیر
یوونتوس در این شب میهمان دیناموزاگرب کرواسی بود که با یک نمایش فوق‌العاده این تیم را با 4 گل در هم کوبید و تساوی در بازی اول را جبران کرد. در این بازی برای بانوی پیر، پیانیچ، هیگواین و دیابالا گلزنی کردند و دیگر گل یوونتوس نیز روی اشتباه مدافع حریف به دست آمد تا شاگردان آلگری با این برد به صدر جدول گروه H رقابت‌ها صعود کنند. دیگر بازی این گروه بین سویا و لیون به میزبانی تیم اسپانیایی برگزار شد که سویا با تک گل «ویسام یدر بن» به برتری رسید و در کنار یوونتوس با امتیاز برابر اما تفاضل کمتر در رده دوم گروه ایستاد.
درخشش لستر در اورپا
در گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا لسترسیتی باز هم درخشید و به دومین پیروزی خود دست یافت. تیم انگلیسی میزبان پورتو پرتغال بود که در این بازی روباه‌ها با تک گل «اسلام السلیمانی» بازی را با برتری به پایان رساندند و به صدرنشینی در این گروه ادامه دادند. همچنین کپنهاگن دانمارک در یک بازی هجومی کلوب بروژ بلژیک را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید.
ادامه صدر نشینی موناکو
تیم فرانسوی گروه E میزبان لورکوزن بود و در این بازی به تساوی یک بر یک دست یافت. گل موناکو را «کمیل گلیک» به ثمر رساند اما این گل بی‌پاسخ نماند و در دقیقه 74 «خاویر هرناندز» برای آلمانی‌ها گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. بازی دیگر این گروه بین تیم‌های تاتنهام و زسکا مسکو برگزار شد که تیم انگلیسی با تک گل مهاجم کره‌ای خود حریف روسی را مغلوب کرد و پشت سر موناکو در رده دوم گروه E قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  330