شماره ۹۵۷ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

قهرمانی اسنوکرباز ایرانی در آسیا| فینال رقابت‌های ورزش‌های بیلیارد قهرمانی آسیا بعدازظهر دیروز در رشته اسنوکر برگزار شد و امیر سرخوش با نتیجه 5 بر 3 در مقابل عمر الاج لانی از عربستان صعودی به پیروزی رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد. وی پیش از این مدال طلای اسنوکر تیمی جهان، اسنوکر تیمی آسیا، اسنوکر شش توپ انفرادی آسیا و همچنین مدال نقره رقابت‌های داخل سالن بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
قهرمانی والیبال «ب» در آسیا|  تیم‌ملی والیبال ب ایران دیروز در دیدار فینال رقابت‌های جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف چین رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد. والیبالیست‌های ایران موفق شدند ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج (25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 23) پیروز شوند و فقط ست اول را با نتیجه 23 بر 25 واگذار کردند.این سومین قهرمانی ایران در این مسابقات بود. تیم‌ملی ب والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست تایلند میزبان این رقابت‌ها شده بود و در مرحله نیمه نهایی ژاپن قهرمان آسیا را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد.
برتری تیم‌ملی فوتبال مقابل شیراک ارمنستان|  تیم‌ملی فوتبال ایران که از پنجشنبه گذشته برای برپایی اردوی آماده سازی پیش از دیدار برابر ازبکستان و کره‌جنوبی به ارمنستان سفر کرده است، عصر دیروز در دیداری تمرینی به مصاف تیم شیراک ارمنستان رفت و این تیم را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو برداشت. این دو گل در دقایق ٥ و ١٤ نیمه اول به ثمر رسید. در این بازی تمامی بازیکنان حاضر در اردو که در تمرینات گروهی شرکت کرده بودند، فرصت بازی پیدا کردند. اردوی تیم‌ملی در ارمنستان امروز به پایان می‌رسد.
درگذشت خبرنگار ورزشی|  کاوه کاویانپور، خبرنگار ورزشی که در سال‌های اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بعد از تحمل این بیماری درگذشت. کاویانپور که به دلیل سرطان سلول‌های بنیادی مغز جراحی‌های متعددی را پشت سر گذاشته بود در نهایت آنطور که دوست داشت، در اتاق خودش در شهر رشت از دنیا رفت. باشگاه بایرن‌مونیخ چندی قبل برای او نامه‌ای ارسال کرده و از او خواسته بود تا جایی که می‌تواند مقاومت کند و البته مقاومت کاویانپور صبح دیروز شکست.


تعداد بازدید :  186