شماره ۹۷۴ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
ویترین خانواده

بلیت بغداد و نجف یک‌میلیون و صد‌هزار تومان
روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری|  معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین سقف نرخ بلیت‌های هواپیما به مقصد نجف و بغداد برای زائران اربعین حسینی خبر داد. قیمت بلیت مسیر تهران به نجف و بغداد و بالعکس یک‌میلیون و صد‌هزار تومان و از مشهد مقدس به نجف و بغداد یک‌میلیون و ۳۵۰‌هزار تومان تعیین شده است.

راه‌اندازی سامانه شناسایی مأموران جعلی قرائت کنتور
ایسنا|  شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام مأموران قرائت کنتور و توزیع قبض این شرکت، مشترکان می‌توانند با ارسال کد درج‌‌شده روی کارت شناسایی هولوگرام‌دار مأموران به سامانه ١٠٠٠١٥٢٢ ضمن تأیید هویت آنان، اطلاعاتی مانند نام، وظیفه‌ای که به عهده دارند و شرکتی که در آن مشغول خدمت هستند را دریافت کنند.

آغاز مبارزه با رایانه قاچاق از آبان
فارس| رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: آغاز طرح مبارزه با کالای قاچاق در صنف رایانه از 15 مهر به اول آبان موکول شده و در این فرصت اطلاع‌رسانی و بازرسی درون‌صنفی برای برخورد انجام شده است. به گفته میرمهدی در بازرسی‌های اخیر سندیت کالا از طریق فاکتور فروش بررسی شده و درباره کالاهایی که واردات آنها معتبر نبود، دستور جمع‌آوری از واحد صنفی صادر شده است.


تعداد بازدید :  146