شماره ۹۷۴ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
درمراسم معارفه سرپرستان جدید سازمان‌های امدادونجات و تدارکات پزشکی مطرح شد
مبناي تغيير و تحولات خدمت‌رساني حداكثري به مردم است

شهروند| مراسم تکریم روسای سابق و معارفه سرپرستان جدید سازمان امدادونجات و تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر صبح روزگذشته درجلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر برگزار شد. صبح روز گذشته و درجلسه شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه دکتر ناصر چرخساز؛ رئیس سازمان امدادونجات و دکتر جواد فلاح؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر تقدیر شد و مرتضی سلیمی به‌عنوان سرپرست جدید سازمان امدادونجات و دکتر مهدی عبدوس به‌عنوان مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر معرفی شدند. دکتر سیدامیرمحسن ضیایی؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر دراین جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر چرخساز در مدت زمان مسئولیت خود به‌عنوان رئیس سازمان امدادونجات، گفت: به آقای سلیمی نيز خیرمقدم مي‌گوييم و قطعا وی در این جایگاه می‌تواند موثر و پرتوان، مجموعه امدادونجات را با سرعت و كيفيت بيشتري  مديريت کند. وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون، همگان؛ امدادونجات را پيشاني فعالیت‌های اصلی هلال‌احمر می‌دانند، عنوان کرد: به هرحال، مردم؛ هلال‌احمر را با فعالیت‌های امدادی و تلاش برای حفظ جان انسان‌ها، کمک به انسان‌ها درشرایط خاص و... می‌شناسند و لذا باید هرچه بیشتر کمیت و کیفیت این خدمات را افزایش دهیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تأکید بر این‌که زمانی می‌توان گفت، درحوزه امدادونجات در سطح موفق و اثرگذار عمل کرده‌ایم که تعداد مأموریت‌های امدادونجات درکشور کاهش پیدا کند، اظهار کرد: کاهش مأموریت‌ها به این معناست که ما در فاز پیشگیری، کاهش ریسک و خطرپذیری موفق عمل کرده‌ایم که تحقق این مهم نیازمند پژوهش، سياستگذاري، سرمايه‌گذاري و اجراي هدفمند است؛ البته در این زمینه برنامه ١٠ساله جمعیت نیز با سمت و سوی کاهش ریسک و خطرپذیری و رسيدن به جامعه آماده تدوین شده است.
وی همچنین با اشاره به این‌که اقدامات بسیارخوبی در مدت زمان فعالیت دکتر فلاح در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر انجام شده است، اظهار کرد: به‌علاوه بسیار خرسندیم که دکتر فلاح دوباره فعالیت خود را دربیمارستان ایرانیان لبنان از سر می‌گیرد؛ چراکه در مدت زمان مسئولیت وی در لبنان خدمات ارزنده‌ای ارایه شد و این بیمارستان بسیار سرآمد و به  بیمارستان سفید معروف بود. دکتر ضیایی با آرزوی موفقیت برای دکتر عبدوس در سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این‌که یکی از آفت‌های بزرگ برای سازمان‌های اقتصادی، تغییر و تحولات بدون آينده‌نگري است، اظهار کرد: مزیت انتخاب دکتر عبدوس این است که ايشان هلال‌احمري است و هم‌اكنون از اعضای هیأت‌مدیره سازمان بوده و پيش از اين نيز سال‌ها در اين مجموعه خدمت‌رسان فعاليت داشته و لذا اشراف کامل به موضوعات دارند و در اصل این تغییر به نوعی دست به دست‌شدن مسئولیت بوده است.


تعداد بازدید :  132