شماره ۹۷۴ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
صاحبخانه‌ها جوابشان کردند، لباس گرم موجود نیست!
سیاه‌جامگان در حد یک تیم آماتور

شهروند| مالکیت خصوصی باشگاه سیاه‌جامگان به بن‌بست خورده و این باشگاه را با شرایط دشواری روبه‌رو کرده است. مشکلات مالی تیم مشهدی کار را به جایی رساند که فرهاد کاظمی از تیم کناره‌گیری کرده و بازیکنان هم بلاتکلیف مانده‌اند.
مشکلات متعدد
به گفته بازیکنان این تیم، آنها در ‌سال جدید هیچ دریافتی نداشته‌اند و اعضای قدیمی تیم هم بیشتر از 9 ماه است که نتوانسته‌اند مطالبات خود را از باشگاه بگیرند. ظاهرا قبل از دیدار این تیم مقابل استقلال، مسئولان باشگاه با حضور در جمع بازیکنان به آنها وعده دادند تا بخشی از مطالبات‌شان را پرداخت کنند اما وعده آنها عملی نشد تا هم کاظمی از سرمربیگری کناره‌گیری کند هم بازیکنان اعلام کنند دیگر در محل تمرین تیم حاضر نمی‌شوند.
گرفتن پول دستی از سرمربی و نداشتن لباس
ظاهرا شرایط مالی برخی از بازیکنان سیاه‌جامگان به‌دلیل بدقولی‌های باشگاه، به اندازه‌ای اسفناک شده که آنها مجبور شده‌اند از فرهاد کاظمی پول قرض بگیرند تا برای رفت و برگشت به تمرین پول داشته باشند. ظاهرا مالکان خصوصی سیاه‌جامگان، آن‌قدر از نظر مالی شرایط بدی پیدا کرده‌اند که حتی نتوانسته‌اند در شروع فصل پاییز برای اعضای تیم گرمکن و لباس زمستانی تهیه کنند. بازیکنان این تیم هم فقط یک دست لباس برای برگزاری مسابقات دارند و نه‌تنها هنگام تمرینات تغذیه نمی‌شوند بلکه برای اسکان خود در شهر مشهد هم دچار مشکل شده‌اند چون اکثر آنها به‌خاطر پرداخت نکردن اجاره‌خانه از طرف مالکان خود جواب شده‌اند. این اتفاقات درحالی رخ داده که به گواه بازیکنان این تیم، سیاه‌جامگان مشتریان زیادی دارد و مالکان آن می‌توانند با فروش امتیاز باشگاه، هم بدهی‌های خود را پرداخت کنند و هم از دست هزینه‌های تیم راحت شوند. البته عباسی (مالک باشگاه) و پسرش که با هم باشگاه را اداره می‌کردند دچار اختلاف شده‌اند و فعلا مشخص نیست سرنوشت این تیم مشهدی که سرمربی هم ندارد، به کجا می‌انجامد.

 


تعداد بازدید :  151