شماره ۹۷۴ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

استقبال اینفانتینو از همکاری با توتی| جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در جدیدترین اظهاراتش از همکاری فرانچسکو توتی، کاپیتان اسطوره رم پس از خداحافظی از دنیای فوتبال با فدراسیون جهانی فوتبال استقبال کرد. اینفانتینو در مصاحبه با شبکه رأی اسپورت گفت: «بسیار آشکار است که افتخار بزرگی برای ما است که بازیکن بزرگی مانند توتی در کنار ما کار کند. توتی پس از آن‌که افتخارات زیادی را به همراه رم کسب کرد، به رمز و نشان این باشگاه تبدیل شده است. او می‌تواند چیزی فراتر از فوتبال برای ما ارایه دهد.»
فرگوسن برنده جایزه والتر بنسمان 2016| در مراسمی در کشور آلمان تحت عنوان «والتر بنسمان» که هر ساله به افراد تاثیرگذار فوتبالی اهدا می‌شود، از الکس فرگوسن تجلیل به عمل آمد و جایزه‌سال ۲۰۱۶ این مراسم به این مربی اهدا شد. در این مراسم همچنین مبلغ ۱۰‌هزار یورو نیز به سر الکس فرگوسن اهدا شد. او بعد از انتخاب به‌عنوان برنده والتر بنسمان گفت‌:   «زندگی خیلی راحت و خوبی دارم و نمی‌توانم هیچ شکایتی داشته باشم. از کسانی که من را به‌عنوان برنده این جایزه ارزشمند انتخاب کردند تشکر می‌کنم. به خوبی می‌دانم که والتر بنسمان چه شخصیت مهم فوتبالی در آلمان بوده است و چه اقدامات مهمی انجام داده است. این ارزش برنده شدن من را دو چندان می‌کند.»
کمک وادا به ورزش روسیه| کرایگ رایدی، رئیس آژانس بین‌المللی مبارزه با دوپینگ (WADA) در واکنش به کناره‌گیری ویتالی موتکو از سمت وزارت ورزش روسیه گفت: «هنوز نمی‌دانم چه اتفاقاتی برای حل مشکلات دوپینگ روسیه پس از تغییر در وزارت ورزش این کشور رخ خواهد داد. امیدوارم روسیه تا پیش از آغاز جام‌جهانی 2018 تغییرات اساسی درباره مبارزه با دوپینگ لحاظ کند. در 6 ماه اخیر دو کارشناس مستقل را جهت همکاری به روسیه اعزام کردیم اما عدم همکاری بزرگترین کشور جهان برای مبارزه با دوپینگ اصلا قابل پذیرش نیست.»
نجات معجزه‌آسای قهرمان المپیک| مارک هورتون استرالیایی در المپیک 2016 ریودوژانیرو در رشته 400 متر آزاد قهرمان شد. پس از این بازی‌ها، تیم پزشکی شنای استرالیا ایمیلی را دریافت کرد که در آن، یک هوادار از تغییر رنگ غیرمعمول یک خال بر روی قفسه سینه هورتون خبر داده بود. شناگر 20 ساله استرالیایی به تازگی خال مشکوک به سرطان را برداشت. او  پس از عمل جراحی اظهار داشت: «فکر می‌کنم این شخص یک متخصص بود که توانست از طریق تلویزیون و در جریان بازی‌های المپیک، غیرعادی بودن خال را تشخیص بدهد.»

 


تعداد بازدید :  127