شماره ۹۷۴ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
صفحه را ببند
اینستاگرام

قهرمانی کاناوارو در لیگ چین

فابیو کاناوارو، ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم‌ملی ایتالیا توانست به‌عنوان سرمربی در لیگ چین قهرمان شود. او که سرمربیگری تیم تیان جین تدای چین را برعهده دارد، توانست این تیم را بعد از سال‌ها به مقام قهرمانی برساند. کاناوارو با انتشار این عکس در اینستاگرامش از بازیکنان تیمش به خاطر تلاش برای قهرمانی تشکر کرده است. جالب است که او در این عکس پرچم ایتالیا و چین را بین یک کاپ قهرمانی قرار داده است.

جوانمردی کرار

یوسف وکیا، در دیدار فولاد و تراکتور به‌دلیل شکستگی دستش نمی‌توانست بند کفشش را ببندد. از هر بازیکنی هم که خواسته این کار را برایش انجام دهد کسی به خاطر شرایط بازی این کار را نکرده است. فقط جاسم کرار حاضر شده بند کفش بازیکن تیم رقیبش را ببندد به همین دلیل این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته کرار ثابت کرد فوتبال فقط رقابت نیست و جوانمردی هم دارد. او با تگ کردن کرار در این عکس از او به زبان عربی تشکر کرده است.

همدردی اهالی فوتبال با عبدی

دیروز مراسم چهلم پدر و مادر بهادر عبدی که در سانحه تصادف، فوت شدند برگزار شد. اکثر اهالی فوتبال ازجمله بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان در این مراسم حضور داشتند و با عبدی که هنوز نتوانسته به شرایط عادی خود برگردد، همدردی کردند. عکسی هم که مشاهده می‌کنید توسط اکثر فوتبالیست‌ها در اینستاگرام منتشر شد تا در غم این بازیکن شریک باشند.

 


تعداد بازدید :  159