شماره ۱۰۰۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
آنسوی مرز

تمرینات دژاگه در العربی
اشکان دژاگه در توافقی عجیب با باشگاه العربی در تابستان، نامش از فهرست نفرات این تیم در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی خارج شد. دژاگه درحال حاضر دور از تمرینات گروهی و به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز باشگاه العربی تمرین می‌کند تا با رسیدن نقل و انتقالات ژانویه تکلیف خود با این تیم قطری را روشن کند.

محبوبیت انصاری‌فرد در یونان
درخشش جالب توجه کریم انصاری‌فرد در ترکیب پانیونیوس باعث شد تا این بازیکن ایرانی به یکی از چهره‌های محبوب طرفداران باشگاه آتنی تبدیل شده و توجه بیشتر رسانه‌ها را به خود جلب کند. سایت ورزش یونان از عملکرد این ستاره ایرانی تمجید کرده و او را در موفقیت‌های اخیر پانیونیوس سهیم دانسته است. سایت sport یونان هم از انصاری‌فرد به‌عنوان قهرمان جدید پانیونیوس درمیان طرفداران نام برده است.

آتش بازی استکی در رومانی
سجاد استکی در تیم دینامو بخارست رومانی لقب ماشین گلزنی را به خود اختصاص داده است. او توانسته در لیگ هندبال رومانی 13 گل به ثمر برساند تا با 67 گل  بالاتر از ماگنوس برامینگ دانمارکی درصدر جدول بهترین گل زنان اروپا قرار بگیرد. سجاد اولین ایرانی و آسیایی است که توانسته به این عنوان دست پیدا کند تا پس از سال‌ها دیگر اروپایی‌ها از صدر جدا شوند.


تعداد بازدید :  126