شماره ۱۰۰۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
توهین پرسپولیسی‌ها به سردار
آزمون شایعه حضور طارمی در لیگ روسیه با واسطه‌گری خودش را تکذیب کرد

شهروند| مطرح شدن شایعه حضور مهدی طارمی در روستوف سر و صدای زیادی را در فوتبال ایران به پا کرد. بعد از واکنش تند برانکو ایوانکوویچ به این‌که سردار آزمون نمی‌تواند بانی این انتقال شود، پدر این بازیکن و خود او این ادعا را تکذیب کردند و واکنش تندی به سرمربی پرسپولیس داشتند.
آزمون:   مگر روستوف تیم محلی است؟
با وجود این‌که اصل خبر حضور طارمی در تیم روستوف روسیه درست نبود اما حاشیه‌های زیادی دراین‌باره ایجاد شد. اصل شایعه این بود که سردار آزمون، جذب مهدی طارمی را به سرمربی روستوف پیشنهاد داده است. آزمون که از شنیدن این شایعه به شدت ناراحت شده، دراین‌باره می‌گوید: «روستوف تیم کوچک یا محلی نیست که من بخواهم به مربی بگویم مهدی را بگیرد یا به او دستور بدهم. واقعاً ما جرات حرف زدن با مربی را نداریم. این با عقل جور در نمی‌آید که من بخواهم به او بگویم مهدی را بگیرد.»
واکنش تند پرسپولیسی‌ها به سردار
مطرح شدن این خبر کافی بود تا همان عده‌ای که همیشه در صفحات مجازی به دنبال سوژه برای فحاشی هستند، بهانه خوبی پیدا کنند و به صفحه اینستاگرام سردار آزمون بروند و به او بی‌احترامی کنند. آزمون که از بی‌احترامی‌هایی که به او شده، به‌شدت ناراحت است، از هواداران پرسپولیس می‌خواهد به او بی احترامی نکنند: «بسیاری از هواداران عزیز پرسپولیس به من بی‌احترامی می‌کنند اما واقعاً اینگونه که فکر می‌کنند نیست، من خیلی وقت است با مهدی حرف نزده‌ام، چه برسد بخواهم به او پیشنهاد کنم. مهدی از روستوف هیچ پیشنهادی ندارد و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درآمده است.»
پدر سردار:   برانکو حرفه‌ای نیست
با وجود این‌که برانکو از این شایعه که سردار به دنبال بردن طارمی به روستوف است ابراز بی‌اطلاعی کرده بود، اما منتشر شدن یک نقل قول از او که آزمون نباید در مسائل مربوط به طارمی دخالت کند، باعث عصبانیت پدر این بازیکن شده است. خلیل آزمون با بیان این‌که برانکو دهن بین شده، می‌گوید: «من فکر می‌کردم برانکو مربی بزرگ و حرفه‌ای است، اما این صحبت‌ها نشان داد که او حرفه‌ای و بزرگ فکر نمی‌کند. مگر سردار ایجنت است که بخواهد طارمی را به روستوف ببرد؟ این یک دروغ بزرگ است چون آینده خود سردار هم در روستوف مشخص نیست.»


تعداد بازدید :  184