شماره ۱۰۰۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه


مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد محمد زرین‌دست یکشنبه ۱۴ آذرماه از ساختمان وصال خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود.

بخش «نکوداشت سینمای مستند کرمان» دهمین جشنواره «سینماحقیقت» به استقبال تکریم از استاد منوچهر عسگری‌نسب و محمد اسلامی دو مستندساز شاخص سینمای مستند کرمان می‌رود.

پخش سریال کمدی اجتماعی «خاتون» با بازی مهران غفوریان به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم، از شنبه (۱۳ آذرماه) از شبکه شما آغاز می‌شود.

دنزل واشنگتن برنده دو جایزه اسکار که امسال برای بازی در فیلم «فنس‌ها» به‌عنوان یکی از مدعیان جدی اسکار مطرح است، با دریافت یک جایزه دیگر تجلیل می‌شود.

به گفته حمید زرگرنژاد، کارگردان فیلم سینمایی «ماهور»، حضور محسن تنابنده به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو در این فیلم منتفی شده که پس از این اتفاق، ساعد سهیلی جایگزین او در این نقش شد.

نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» نوشته محمد چرمشیر با طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی درتماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. در این نمایش نوید محمدزاده، بهرام افشاری و ستاره پسیانی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پژمان جمشیدی بازیگر جدید فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی شد.

محمد علیزاده تازه‌ترین قطعه موسیقایی خود را با نام «عشقم این روزا» در فضای مجازی منتشر کرد.

باب دیلن که به‌عنوان برنده نوبل ادبیات امسال انتخاب شده، در دیدار نوبلیست‌های امسال با اوباما که چهارشنبه در کاخ‌سفید برگزار شد، شرکت نکرد.


تعداد بازدید :  140