شماره ۱۰۰۴ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
پاپاراتزی

دایی در بین 10 سبیلوی بوندسلیگا
سایت freunde  آلمان به بررسی بازیکنان تاریخ بوندس‌لیگا که ریش و سبیل‌های عجیب داشته‌اند، پرداخته که در این بین نام علی دایی را در بین 10 بازیکن سبیلوی برتر قرار داده است. این سایت درباره دایی نوشته: «داییبا سبیل‌های پرپشت خود، یکی از چند بازیکنی بود که با این ظاهر در فوتبال آلمان فعالیت کرد.»

حکم زندان در انتظار رونالدو
کریستیانو رونالدو، مهاجم 31 ساله رئال‌مادرید به وسیله یک شرکت ایرلندی به نام MIM از اسپانسر‌هایش پول می‌گیرد، درحالی‌که حتی نام وی نیز در آن درج نمی‌شود. این شرکت که‌سال 2004 با همکاری رونالدو تأسیس شده، به این ستاره کمک می‌کند تا در دریافت سود‌های تبلیغاتی خود  مالیاتی کمتر از اسپانیا بدهد. درواقع ایرلند کشوری است که مالیات کمتری نسبت به سایر کشور‌ها دریافت می‌کند و رونالدو با پرداخت 12.5‌درصدی به دولت این کشور از پرداخت 43.5‌درصدی به دولت اسپانیا به نوعی مرتکب فرار مالیاتی شده است. در صورت اثبات فرار مالیاتی فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، او به جریمه و زندان محکوم خواهد شد.

ورود حراست فدراسیون به جادوگری
صحبت‌های خداداد عزیزی در هفته گذشته درباره وجود جادوگری در فوتبال، موج جدیدی را ایجاد کرده است. دراین‌باره حراست فدراسیون فوتبال قصد دارد موضوع جادوگری را پیگیری کند. محمود حمیسی، رئیس حراست فدراسیون می‌گوید: «اعتقاد شخصی‌ام بر این است که عده‌ای در فوتبال با مطرح کردن این‌که مثلا ما کمک می‌کنیم تا یک تیم خاص برنده شوند، دنبال کلاهبرداری و شیادی هستند. من با خداداد عزیزی تماس می‌گیرم تا مستندات حرف‌هایش را دریافت کنم. قطعا حراست فدراسیون این بحث را پیگیر می‌شود تا شیادان به دام بیفتند. وظیفه ما برخورد با موضوع جادوگری در فوتبال است. از باشگاه‌ها نیز می‌خواهم دراین‌باره همکاری کنند.»

سطل بر سر فیروز کریمی
در دیدار اکسین البرز و نفت‌مسجدسلیمان در لیگ دسته اول فیروز کریمی، سرمربی اکسین که همواره با شوخی‌هایش لبخند بر لبان اهالی فوتبال نشانده، در اعتراض به برگزاری مسابقه زیر بارش شدید باران یک سطل خالی را روی سرش گذاشت و بازیکنان را هدایت کرد.

 


تعداد بازدید :  157