شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
پشت پرده اختلاف سرمربی تیم‌ملی و پرسپولیس
برانکو از پایگاه کی‌روش پیشنهاد داشت!

شهروند|  حدود دو ماه قبل فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی با ارسال پیشنهادی رسمی از برانکو ایوانکوویچ درخواست می‌‌کند که هدایت تیم‌ملی این کشور را برعهده بگیرد. جالب اینجاست که مرد کروات با وجود این‌که همیشه نامش در صدر اخبار قرار داشته و مصاحبه‌های زیادی هم در این مدت انجام داده،  هیچ صحبتی پیرامون دریافت این پیشنهاد مطرح نکرده و بارها تأکید کرده است که 1.5 سال دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده و تمایل دارد که در این تیم به کارش ادامه بدهد.
پیشنهاد تکراری آفریقا به کی‌روش
در طول سال‌های گذشته بارها و بارها نام کارلوس کی‌روش به‌عنوان یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شده است. این درحالی است که کی‌روش تا پایان جام‌جهانی 2018 روسیه با تیم‌ملی ایران قرارداد دارد. آفریقای جنوبی کشوری است که کی‌روش بارها تیم‌ملی ایران را برای برپایی اردو به آن‌جا برده است و علاقه بسیار زیادی هم به این کشور دارد و در طول‌ سال چندباری به آن‌جا سفر می‌کند.
پشت پرده حمله به برانکو
کی‌روش این‌روزها مدام علیه برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ با رسانه‌های خارجی و نگارش بیانیه در فیس‌بوک خود انتقادهایی شدید می‌کند تا عملکرد او را زیر سوال ببرد. نکته اینجاست که انگار این مربی متوجه پیشنهاد رسمی آفریقای جنوبی به بزرگترین دشمن کنونی خود شده است و مطالبی را که علیه برانکو مطرح کرده انگار فقط و فقط مربوط به اختلافات به وجود آمده بین آنها بر سر مسائل تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس نیست! گفته می‌شود کی‌روش با انجام این مصاحبه‌‌های سریالی بی‌سابقه در رسانه‌های خارجی، علاوه بر تحت فشار قراردادن برانکو در ایران، ‌سعی در تخریب جایگاه بین‌المللی این رقیب خود هم دارد. چرا که دوست ندارد نام برانکو هم برای هدایت آفریقای جنوبی در کنار نام او برده شود و رقابت آنها به بیرون از ایران هم کشیده شود!
آینده
به هر حال سه روز قبل از این‌که کی‌روش اعلام کند از سرمربیگری تیم‌ملی ایران استعفا خواهد کرد،‌ سایت گل در گزارشی مدعی شده بود که نام این مربی ایران دوباره در بین گزینه‌های هدایت آفریقای جنوبی بعد از اخراج سرمربی تیم‌ملی این کشور قرار گرفته است. به این ترتیب مشخص می‌شود که کی‌روش و برانکو گزینه‌های هدایت تیم‌ملی آفریقای جنوبی هستند،‌ اما هر دو نفر اخیرا رسما اعلام کرده‌اند که به‌خاطر خود در تیم‌ملی ایران و پرسپولیس ادامه خواهند داد. اما باید صبر کرد و دید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد!

دیدگاه‌های دیگران

|
مخالف 0 - 0 موافق
تحلیل و خبرتون خیلی آبکی بود...

تعداد بازدید :  216