شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
هفته هفدهم لیگ برتر امروز آغاز می‌شود
تهدید استقلالِ منصوریان

شهروند| هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال در تهران پذیرای همنام خوزستانی خود است و تراکتورسازی بدون تماشاگرانش از صنعت نفت پذیرایی می‌کند.
استقلال در مصاف با هم‌نام اهوازی
هواداران استقلال همچنان منتظر تحقق وعده‌های علیرضا منصوریان هستند. استقلال هنوز نتوانسته توقعات و انتظارات هوادارانش را برآورده کند اما آبی دوستان هنوز امیدوارند تیمشان به روزهای خوب برگردد. استقلال در بازی امروز هواداران خود را به دلیل اتفاقاتی که در دیدار با نفت رخ داد ندارد و بعید است که درخواست تجدید نظر این باشگاه هم توسط کمیته انضباطی قبول شود. تیم علیرضا منصوریان می‌تواند با شکست دادن میهمانش برای اولین‌بار در فصل جاری حضور در پله چهارم را تجربه کند و با تیم سوم هم امتیاز شود، البته این در صورتی است که پیکان مقابل صبا برنده نشود. شرایط استقلال در جدول و نزدیکی امتیازات تیم‌ها به گونه‌ای است که این تیم با یک شکست چند پله سقوط می‌کند و با یک پیروزی هم به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود. استقلال در فصل نقل و انتقالات آندرانیک تیموریان و سرور جپاروف را به خدمت گرفته اما بعید است آنها امروز در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرند. منصوریان در بازی امروز امید ابراهیمی را در اختیار ندارد و هرایر مگویان و جابر انصاری هم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند. استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی نتوانسته نتایج خوبی بگیرد در مهلت نقل و انتقالات زمستانی چندین تغییر داشته است. یکی از بازیکنان جدید این تیم آرش افشین است که امروز انگیزه زیادی برای درخشش مقابل استقلال دارد.
تلاش تراکتور برای ماندن در کورس
تراکتورسازی هم مثل استقلال در بازی امروز هوادارانش را در اختیار ندارد و در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار به مصاف صنعت نفت می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نوعی در بازی قبل هم توانستند به صدر برسند اما صدرنشینی آنها فقط 24 ساعت طول کشید. تراکتور این بار هم فرصت دارد تا قبل از بازی پرسپولیس صدرنشین شود. تراکتور که در نیم‌فصل اول به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار نتوانسته بود از حریفان خود در این استادیوم پذیرایی کند، امروز به ورزشگاه خانگی خود برمی گردد. قلعه‌نوعی در این دیدار هادی محمدی را به دلیل محرومیت و ادینیو و شهرام گودرزی را به دلیل مصدوم در اختیار ندارد. صنعت نفت هم با فیروز کریمی مربی جدید خود هفته گذشته به روند ناکامی‌ها پایان داد و مقابل صبا به پیروزی رسید.
برنامه کامل هفته هفدهم
سه‌شنبه ۲۸ دی: تراکتورسازی – صنعت نفت(ساعت ۱۵)/صبا – پیکان(ساعت ۱۵:۳۰)/استقلال – استقلال خوزستان(ساعت ۱۶:۴۰)
چهارشنبه ۲۹ دی: سپاهان – نفت(ساعت ۱۴:۳۰)/ فولاد – پرسپولیس(ساعت 15)/ سیاه‌جامگان – پدیده(ساعت ۱۵)/ گسترش فولاد – ماشین‌سازی(ساعت ۱۵)/سایپا – ذوب‌آهن(ساعت ۱۶:۴۰)


تعداد بازدید :  177