شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

رکورد خارق‌العاده توتی؛ 25سال در سری‌آ|  توتی، کاپیتان افسانه‌ای آ.اس.رم با بازی مقابل اودینزه به رکورد 25‌سال حضور در سطح اول فوتبال سری ‌آ رسید. توتی دقیقه 63 بازی به جای الشعراوی جوان وارد بازی شد تا در روز برد شیرین رم در خانه اودینزه، اتفاق باشکوه 25‌سال همراهی و وفاداری را در کنار دیگر بازیکنان جشن بگیرد. توتی از ‌سال 1992 تا 2017 پیراهن رم را در کالچو به تن کرده است و احتمالا در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
توییت جنجالی اسطوره رئال در حمایت ‌مسی| رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال‌مادرید، یک‌بار دیگر با حرکت جدید خود موجب انتقاد شدید هواداران رئال در شبکه‌های اجتماعی شد. لیونل مسی با گلی که به لاس‌پالماس زد، توانست با رکورد رائول برابری کند. حالا او نیز به 35 تیم مختلف در لالیگا گلزنی کرده است. رائول پس از این موفقیت مسی، در توییتر به وی تبریک گفت و نوشت: «تماشای گل‌های مسی در لالیگا لذت‌بخش است.» اتفاقی که با انتقاد هواداران رئال‌مادرید همراه شد. رائول پیش از این با حضور در مراسم افتتاحیه دفتر تجاری بارسلونا در نیویورک نیز خبرساز شده بود.
چلسی آماده مذاکره 80‌میلیون پوندی با مولر|‌ روزنامه ساندی اکسپرس لندن در گزارشی از طرح و پلن B چلسی در صورت خروج کاستا از این تیم خبر داد. طبق ادعای این روزنامه مسئولان چلسی قصد دارند در صورت جدایی کاستا برای جذب توماس مولر وارد عمل شوند. مبلغ پیشنهادی چلسی برای جذب مولر ۸۰‌میلیون پوند است. توماس مولر در چند فصل اخیر همیشه به تیم‌های لیگ برتر خصوصا به منچستر یونایتد لینک شده و باشگاه بایرن‌مونیخ یک‌بار پیشنهاد ۱۰۰‌میلیون یورویی شیاطین قرمز برای این بازیکن را رد کرد و مسئولان این باشگاه اعلام کردند که مولر به هیچ عنوان فروشی نخواهد بود.
کنایه عجیب رئیس سامپدوریا| ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سامپدوریا در اظهاراتی کنایه‌آمیز ارتباط کاری خودش با وینچنزو مونتلا، سرمربی فعلی میلان را در حد ارتباط دو همسر دانست و سینیشا میهایلوویچ، سرمربی قبلی این تیم را یک دوست قدیمی که به او علاقه دارد عنوان کرد. فررو گفت: «میهایلوویچ را در جنوا دیدم اما صدبار دیگر هم او را انتخاب می‌کنم. مونتلا هم مربی بزرگی است، با این حال در تیم من کارایی نداشت. مونتلا شیطان کوچک حقه‌بازی است که شبیه مردم ناپولی قصد دارد با ژل زدن به موهایش خود را جوان جلوه دهد. میهایلوویچ یک جنتلمن نشان می‌دهد. مونتلا مانند همسر و میهایلوویچ عشق من است!


تعداد بازدید :  104