شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
مالیات 90 میلیاردی دردسرساز شد
احتمال استعفای دسته جمعی در پرسپولیس

شهروند| مشکلات مالیاتی باشگاه پرسپولیس به مهم‌ترین دغدغه مدیران این مجموعه تبدیل شده است. اخیرا نامه توقیف اموال و برداشت پول از حساب مدیران پرسپولیس، برای علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه و اعضای هیأت‌مدیره از سوی اداره مالیات ارسال شده و آنها را با یک شوک عجیب رو‌به‌رو کرده است. طبق اخبار منتظر شده در رسانه‌‌ها خودروی یکی از مدیران باشگاه به صورت رسمی توقیف شد و جالب اینجاست که علی اکبر طاهری نیز در آستانه این اتفاق قرار گرفت.
توقیف خودرو
جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا زادمهر و فرشید گلزاده نفرات اصلی مورد نظر اداره مالیات بوده‌اند و حسین کلانی پیشکسوت باشگاه که عملا نقشی در بحث مدیریتی ندارد هم وارد این چالش بزرگ شده و اموالش به خاطر این‌که از گذشته عضو هیأت‌مدیره دانشگاه‌ پرسپولیس بوده در آستانه توقیف قرار گرفته است. در شرایط کنونی نامه‌های توقیف خودرو و برداشت پول از حساب‌های شخصی مدیران باشگاه در اختیارشان قرار دارد اما آنها نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند و خود را قربانی مالیات نجومی 90 میلیاردی می‌دانند که به آنها از مدیران گذشته به ارث رسیده است.
برداشت پول از حساب
در این میان به‌طور مثال مبلغی در حدود 27‌میلیون تومان طی روزهای اخیر از حساب یکی از مدیران این باشگاه برداشت شده و حسین کلانی نیز که عضو هیأت‌مدیره دانشگاه پرسپولیس است با این اولتیماتوم که شاید طی 48 ساعت آینده از حسابش برداشت صورت بگیرد روبه‌رو شده است.
استعفای دسته جمعی؟
به‌خاطر این اتفاقات گفته می‌شود که اعضای هییت مدیره پرسپولیس امکان دارد به نشانه اعتراض به صورت دسته‌جمعی از سمت خود استعفا بدهند! با این حال حسین بنی‌صفار رئیس امور مالیاتی شهر تهران هم البته  با تکذیب خبر مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: «اموال هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس توقیف نشده است ولی اعضای هیأت‌مدیره کنونی و پیشین این باشگاه باید در برابر بدهی مالیاتی پاسخگو باشند.»


تعداد بازدید :  189