شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
پاپاراتزی

مربی لیگ یکی متهم به گران‌فروشی
یکی از مربیان شاغل در لیگ دسته اول که مدتی است به یک کار اقتصادی جانبی که خرید و فروش البسه ورزشی است روی آورده، از سوی نزدیکان و هواداران تیمی که در آن مشغول بود متهم به فروش و حتی گران فروشی البسه ورزشی همان تیم شد. منتقدان این مربی که در عین جوانی مربی با تجربه‌ای محسوب می‌شود، معتقدند که تمرکز این آقای مربی به خاطر فروش البسه ورزشی از هدایت این تیم به هم خورده و به همین دلیل تیم مزبور با وجود هزینه‌های سنگینی که متحمل شده، نتایج خوبی نگرفته است. اخیرا مربی مزبور به بهانه نتایج ضعیفش در لیگ یک از سمت خود برکنار شده است. در این گفته گفته می‌شود مربی مذکور حتی بعد از برکناری‌اش البسه آن تیم را تأمین می‌کند!

پست برای جلوگیری از افسردگی!
بحث رئیس فدراسیون سه‌گانه با دبیر پیشین خود مبنی بر این‌که او استعفا کرده یا به دلیل ترک محل کار از سمت خود عزل شده است، درنهایت باعث شد فدراسیون سه‌گانه بیانیه‌ای را در پاسخ به شلال نژاد(دبیر فدراسیون) صادر کند. یکی از موارد مطرح شده توسط محمدعلی صبور رئیس فدراسیون سه‌گانه این بود که شلال‌نژاد (دبیر پیشین فدراسیون) از ابتدای‌سال جاری پس از 5 روز مرخصی دیگر به فدراسیون مراجعت نکرده است.  مهم‌تر از آن در این بیانیه آمده است: «شلال‌نژاد با وجود نداشتن هیچ‌گونه تخصص و سابقه مدیریتی ورزشی، صرفاً به دلیل قدمت آشنایی و دوستی با ریاست فدراسیون و جلوگیری از افسردگی و بیکاری دوران پس از بازنشستگی دعوت به همکاری شده است که مثمرثمر نبود!»

خداحافظی جهانبازی از داوری
یدالله جهانبازی ظهر روز گذشته ضمن حضور در فدراسیون فوتبال و دیدار با علی کفاشیان خداحافظی خود را از دنیای داوری اعلام کرد. در این نشست پس از تمجید علی کفاشیان از جهانبازی، این داور لب به سخن گشود و اظهار داشت: «در تست آماده سازی نیم فصل اول که شهریورماه در شیراز دادم، از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شدم و پس از آن زیر نظر دکتر علیرضا شهاب پزشک تیم‌ملی فوتبال، معالجات خود را آغاز کردم. بعد از چند روز عضله‌ام پاره شد و بعد از MRI و اعلام پزشک مشخص شد که به تست نیم فصل اول نمی‌رسم. سرانجام پس از صحبت‌های زیادی که با حسن کامرانی‌فر داشتم، تصمیم گرفتم از دنیای داوری خداحافظی کنم و امیدوارم تجربیاتم را در اختیار داوران جوان قرار دهم.»

IWF دسترسی ایرانی‌ها را بست
‌بارها پیش آمده كه ایرانی‌ها به سراغ سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری یا صفحه شبكه‌های اجتماعی این فدراسیون رفته‌اند و حسابی از خجالت مسئولان فدراسیون جهانی درآمده‌اند. وقتی فيلترينگ سايت فدراسيون جهاني وزنه‌برداري براي كاربران ايراني به پایان رسید، نظرسنجي انتخاب بهترين بازيكن‌سال وزنه‌برداري دنيا از نظر كاربران، سبب شد پاي هزاران ايراني به اين سايت باز شود. درست بعد از المپيك بود كه حملات شديد ايراني، چالشي براي سايت فدراسيون جهاني وزنه‌‌برداري شد. حتي بخش‌هايي از اين سايت هك شد. ماجرا هم برمي‌گشت به اعتراض ايراني‌ها براي رأي داوري مسابقه بهداد سليمي. شدت اين حملات، استفاده از واژه‌هاي نامناسب و اعتراض به سران وزنه‌‌برداري دنيا به حدي بود كه آنها دسترسي ‌آي‌پي‌هاي ايراني به سايت‌شان را بستند!


تعداد بازدید :  159