شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

صدور حکم انضباطی سعید معروف| اتفاقات بعد از بازی تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران جریمه فدراسیون علیه سعید معروف کاپیتان تیم پیکان را به همراه داشت. در اولین اقدام فدراسیون والیبال قبل از برگزاری کمیته انضباطی اعلام کرد سعید معروف کاپیتان تیم پیکان تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود تا این‌که جلسه روز گذشته برای او تشکیل و محرومیت قطعی او مشخص شود. بر این اساس معروف یک جلسه از همراهی تیمش در لیگ برتر والیبال محروم شده است.
شاگردان دایی پشت در ماندند| تیم فوتبال نفت تهران طبق برنامه قرار بود دیروز از ساعت 14 و 30 دقیقه تمرین خود را در ورزشگاه ساصد برگزار کند که در اقدامی عجیب از ورود نفتی‌ها به این ورزشگاه ممانعت به عمل آمد. به دلیل بدهی باشگاه نفت به این ورزشگاه و همچنین پرداخت نشدن مطالبات مالی ورشگاه ساصد مسئولان این ورزشگاه از ورود بازیکنان و مربیان نفت تهران جلوگیری کردند که این موضوع به دلیل ازدحام بازیکنان و اتومبیل آنها باعث شد تا در آن منطقه ترافیک سنگینی به وجود بیاید.
استقلال 130‌میلیارد بدهی دارد| ماجرای بدهی‌های دو باشگاه استقلال وپرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح بوده و ظاهرا هیچ راهکاری برای پرداخت این بدهی‌ها نیز وجود ندارد. دراین‌باره روز گذشته وقتی از رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تهدید برخی بازیکنان به افشاگری علیه باشگاه سوال شد، او با یک پوزخند این طور به ماجرا واکنش نشان داد:   «چیزی نداریم که افشا کنند. ما ۱۳۰‌میلیارد بدهی داریم، بروند اینها را افشا کنند!
جریمه فدراسیون کشتی به خاطر باباجان‌زاده| چندی پیش دوپینگ بشیر باباجان‌زاده فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان مثبت و این کشتی‌گیر 4‌سال از حضور در میادین بین‌المللی محروم شد، اما براساس قوانین اتحادیه جهانی کشتی علاوه بر محرومیت؛ باباجان‌زاده باید 20‌هزار فرانک سوییس هم جریمه پرداخت کند که در صورت خودداری، فدراسیون کشتی مجبور به پرداخت این جریمه خواهد شد. رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در این زمینه گفت:   «این جریمه شخصی است و خود ورزشکار خاطی باید آن را پرداخت کند. این موضوع به اطلاع باباجان‌زاده رسیده است و باید نسبت به پرداخت آن اقدام کند.»


تعداد بازدید :  152