شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

مدیر ارشد سونی به اسنپ می‌رود
فارس| مایکل لینتون یکی از مدیر اجرایی ارشد بخش خدمات تفریحی سونی این شرکت را ترک کرده و به ‌زودی کار خود را به‌عنوان رئیس هیأت‌مدیره اسنپ آغاز خواهد کرد. به گزارش رویترز اسنپ که یک برنامه پیام‌رسان موبایلی است، درماه‌های اخیر درصدد گسترش فعالیت‌ها و اقدامات خود برآمده و اقدام تازه آن نشان می‌دهد که به زودی شاهد فعالیت‌های گسترده‌تر اسنپ درحوزه خدمات تفریحی و چندرسانه‌ای خواهیم بود.
اسنپ که مالک برنامه گپ موبایلی محبوب اسنپ چت نیز هست، شرکتی با 25‌میلیارد دلار ارزش قلمداد می‌شود. لینتون یکی از سرمایه‌گذاران اسنپ محسوب می‌شود و درچهار‌سال گذشته نیز، با آن همکاری داشته است.

نشانی‌های جدید پستی تا پایان بهمن
 فارس| حسین مهری مدیرعامل شرکت پست گفت: هویت مکانی پیش‌نیاز ارایه بسیاری از خدمات الکترونیک مانند کدملی، کد کالا و خدمات و شناسنامه ملی است و مدیریت نشانی مکان‌محور (GNAF) جهش بزرگی در ارایه خدمات دولتی ایجاد می‌کند. او گفت: دستورالعمل‌های راهبرد فنی GNAF تا پایان بهمن‌ماه آماده می‌شود و دراختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌گیرد و راهبرد مشارکتی نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط به ‌زودی به سرانجام می‌رسد.

راه‌اندازی بزرگترین شبکه اینترنت اشیای ایران
 ایسنا| علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به این‌که مدیریت شهری تهران پیش قراول توسعه پیشرفته‌ترین شبکه iot خاورمیانه است، گفت: اینترنت اشیا به اختصار به‌طورکلی اشاره دارد، به بسیاری از اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و می‌توان توسط اپلیکیشن‌های موجود درتلفن‌های هوشمند و تبلت آنها را کنترل و مدیریت کرد. او با اشاره به این‌که این دومین درگاه اتصال (Gateway) به‌عنوان بخشی ازحرکت جهانی شبکه اشیا راه‌اندازی شده است، گفت: این شبکه دومین گیت‌وی فعال TTN درمنطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.


تعداد بازدید :  225