شماره ۱۰۴۱ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
شبکه اجتماعی

آیت‌الله سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری مراسم هفتم آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی در حرم امام خمینی(ره) در صفحه اینستاگرامش نوشت: سال‌ها بود كه چنين تراكمى را در جلسه‌اى نديده بودم. رئيس و مرئوس هم نداشت، همه روى پاى هم نشسته بودند. شايد هر جاى ديگرى و مناسبت ديگرى بود، باعث دلخورى مى‌شد، اما احساس كردم همه از اين وضعيت راضى‌اند، چراكه اين ازدحام و تراكم اگر چه نظم و حفاظت و مناسبات را به هم ريخته بود، اما همين كه نمايانگر پيوند مردم و مسئولان با يكى از خالص‌ترين ياران امام شده بود، جان‌ها را نمى‌آزرد. به نوشته سید حسن خمینی، امروز حرم امام ميزبان جمعيت كثيرى بود كه صحنه باشكوه و باروحى را رقم زدند و مطمئنم روح امام و يادگار امام و يار امام رحمت‌الله عليهم اجمعين را شاد كردند. اجرهم عندالله
لیلی ‌هاشمی نوه آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی و فرزند یاسر‌ هاشمی که با خطبه مرحوم‌ هاشمی دو روز پیش از درگذشت آیت‌الله ‌هاشمی به عقد محمدمهدی صانعی‌طاهری درآمده است در اینستاگرامش نوشت: خوشحال‌ترین بودم و سهم من از این خوشحالی تنها دو روز بود... و حالا من مانده‌ام و سنگینی خاطرات پدربزرگانه‌ام. تو بزرگتر از آن بودی که بخواهند از خوبی‌ات بگویند.
ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه دولت موقت در اینستاگرامش نوشت دولت آمریکا برای درمان به او ویزا نداده و نهایتا آقای یزدی در بیمارستانی در ازمیر ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  194