شماره ۱۱۰۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورزش جهان

زلاتان نصف فصل بعد را هم از دست داد| شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع موثق خود که نزدیک به باشگاه منچستریونایتد هستند، گزارش داد زلاتان ابراهیموویچ که در بازی با اندرلخت دچار مصدومیت شد، از ناحیه لیگامنت زانوی پای راست خود دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و حداقل تا ماه ژانویه 2018 دور از میادین خواهد بود. به عبارت بهتر وی در هر تیمی باشد، نصف فصل بعد را هم از دست خواهد داد.
انتشار جزییات جدید از رسوایی اخلاقی رونالدو|  هفته‌ گذشته نشریه اشپیگل آلمان از طریق اسناد فوتبال‌لیکس، خبر جنجالی را منتشر و کریستیانو رونالدو را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. درست است که این خبر از طرف وکلای رونالدو تکذیب شد، اما اشپیگل در تازه‌ترین افشاگری‌اش درباره این اتفاق نوشت: «رونالدو برای پرداخت این مبلغ با وکیل خود مشورت کرده است و سعی دارد مبلغ درخواستی را کاهش بدهد. این موضوع از طریق پیامک‌های رد و بدل شده و بین رونالدو و وکیلش آشکار شده است. فرد مورد تجاوز قرار گرفته‌ ابتدا ۹۵۰‌هزار دلار درخواست کرد اما درنهایت رونالدو با کمک وکیل خود توانست این رقم را به ۳۵۰‌هزار دلار کاهش بدهد».
مرگ قهرمان دوچرخه سواری ایتالیا|  اسکار پونی، قهرمان پیشین مسابقات دوچرخه‌سواری که در‌ سال ۲۰۱۱ در مسابقات جیرو در ایتالیا به‌عنوان قهرمانی دست یافته بود، هنگام تمرین در نزدیکی محل زندگی‌اش با یک ون تصادف کرد و جان خود را از دست داده. او همسر و دو فرزند دارد. تیم دوچرخه‌سواری آستانا دراین‌باره اعلام کرد: «این یک تراژدی بزرگ است. یک قهرمان بزرگ را از دست دادیم. او یک فرد خاصی بود. در همه شرایط لبخند می‌زد. او برای دوچرخه‌سواران یک الگو است.»
جریمه 15‌هزار دلار ستاره NBA|تیم بسکتبال اوکلاهاما سیتی در دیدار روز گذشته خود موفق شد با نتیجه 115 بر 113 مقابل هوستون راکتس به برتری دست پیدا کند. وست بروک در کنفرانس خبری بعد از بازی حرف‌هایی را به زبان آورد که موجب جریمه‌ 15‌هزار دلاری‌‌اش شد. او اعلام کرد می‌دانسته با گفتن این کلمات و انتشار تندی که کرده است جریمه می‌شود اما بازهم این کار را انجام داده است. وست بروک در این بازی در کوارتر چهارم تنها چهار پرتاب از ۱۸ پرتاب را داخل سبد انداخت و باقی بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

 


تعداد بازدید :  286