شماره ۱۱۰۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
ذره‌بين

متهم پیش از عید از زندان آزاد شده بود
دستگیری دوباره پسر آزارگر
شهروند|  پسرجوانی که سابقه آزار و اذیت زنان درپرونده خود داشت، پس از آزادی از زندان بار دیگر نقشه خود را درپوشش راننده مسافربر اجرایی کرد.
24 فروردین‌ماه بود که پرونده آزار و اذیت جنسی یک زن پیش‌روی مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد قرار گرفت. این زن که از راننده یک خودرو پراید شکایت داشت، به کارآگاهان گفت: «ظهر بود از محل کارم درشهرک غرب به مقصد پل مدیریت، به‌عنوان مسافر سوار یک پراید شدم؛ وقتی به پل مدیریت رسیدم، راننده پراید مقصد نهایی‌ام را پرسید و وقتی متوجه شد به نازی‌آباد می‌روم، ادعا کرد که قصد دارد به آن منطقه برود؛ پس از رسیدن به نازی‌آباد، راننده پراید بدون آن‌که مرا پیاده کند، وارد آزادگان شد؛ اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که راننده مدعی شد مسیر را گم کرده است؛ پس از آن وارد یک جاده خاکی درمحله کریم‌آباد شد؛ می‌خواستم از خودرو پیاده شوم که راننده، درهای خودرو را قفل کرد؛ یک شیشه قهوه‌ای به من نشان داد و گفت: «داخل شیشه اسید است؛ اگر فریاد بزنی، آن را روی صورتت می‌پاشم»؛ ترسیده بودم و راننده با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد».
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «زمانی که راننده پراید قصد پیاده‌کردنم را داشت، توانستم با دوربین گوشی تلفن‌همراهم از پلاک خودرواش عکس بگیرم».
شاکی درخصوص مشخصات راننده پراید نیز به کارآگاهان گفت: «راننده پراید جوانی حدودا 23ساله، قد بلند، چاق بود اما صورتش لاغر. موهایش هم خرمایی‌رنگ بود».
کارآگاهان پلیس آگاهی، با بهره‌گیری از پلاک خودرو پراید اطلاع پیدا کردند که خودرو از نظر حقوقی متعلق به یک خانم است اما خودرو درتصرف پسرش به نام مهدی 26ساله قرار دارد.
با شناسایی صد‌درصدی تصویر «مهدی» ازسوی شاکی پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی درمنطقه ستارخان- خیابان شادمهر، توانستند وی را دوم اردیبهشت دستگیر کنند.
با دستگیری و انتقال «مهدی» به اداره شانزدهم، دربررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه‌داری است که پرونده‌ای مشابه دقیقا به همین اتهام را دارد و بنا بر اظهاراتش، در روزهای پایانی اسفندماه 1395 از زندان آزاد شده است.
متهم درهمان تحقیقات اولیه به آزار و اذیت درپوشش مسافرکشی اعتراف و شاکی پرونده نیز درمواجهه حضوری، متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داده است».

ارجاع 2 جسد دیگر درحادثه سیل اخیر به پزشکی قانونی
ایرنا| بعد ازگذشت یک هفته از وقوع سیل در استان‌های آذربایجان‌شرقی و کردستان، 2جسد درشهرهای آذرشهر و چنار عجب‌شیر به پزشکی قانونی ارجاع شد. با پیداشدن این دو جسد جمع فوتی‌های سیل به 45 تن رسید. پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد که فوتی‌های سیل در آذرشهر به 20 تن رسید.
براساس این گزارش، با پیداشدن جسد 2 کودک درشهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر، شمار جانباختگان سیل در آذرشهر به 20 و در عجب‌شیر نیز به 20تن رسید و به این ترتیب با احتساب فوتی‌های سقز و بانه (5تن) جمع کشته‌های سیل آذربایجان و کردستان تاکنون 45 تن است.
براساس این گزارش، به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی درحال حاضر و بنا به اطلاعات موجود تنها یک کودک مفقودی در روستای چنار عجیب‌شیر وجود دارد که جسد او تاکنون کشف نشده است.
سیلاب از روز 25 فروردین، استان‌های مورد نظر را فرا گرفت که این حادثه موجب بروز خسارات جانی و مالی بی‌شماری از هموطنان دراین استان‌ها شد که مراغه، چارو ایماق، هریس و بستان‌آباد ازجمله این شهرستان‌ها به شمار می‌آید.
شهرستان‌های ورزقان، شبستر، تبریز، عجب شیر، آذرشهر، ملکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقده، پیرانشهر، سقز و زنجان از دیگر مناطقی به شمار می‌آیند که از سیلاب اخیر خسارت دیده‌اند.

 


تعداد بازدید :  460