شماره ۱۱۰۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
خارج از گود‌

تلاش مکانی برای ترک نروژ به خاطر بیماری پدر| سوشا مکانی که با تیم دسته دومی میوندالن نروژ قرارداد دارد و به صورت قرضی در اختیار تیم استرومس‌گودست قرار گرفت امیدوار است بتواند قرارداد خود را فسخ کند و به خاطر بیماری پدرش به ایران بازگردد. دروازه‌بان ایرانی استرومس‌گودست گفته است: «تصمیم من به جدایی هیچ ارتباطی با نیمکت‌نشینی‌ام ندارد. در شرایط بسیار سختی قرار دارم. ماندنم در این‌جا کمکی به خانواده‌ام نمی‌کند. تنها کاری که می‌توانم بکنم ترک نروژ، بازگشت به ایران و تمرکز روی خانواده‌ام است.»
پرونده شکایت ریزه‌اسپور از طارمی در انتظار رأی فیفا|‌ تحقیقات مقدماتی پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی خاتمه یافت؛ چراکه طرفین در چند مرحله مستندات خود را به فیفا ارسال داشتند. فیفا پس از سه مرحله تبادل لوایح و مستندات بین طرفین روز گذشته طی یک نمابر اعلام کرد تحقیقات به پایان رسیده و از این به بعد مدارک و دلایل جدیدی از سوی هر دو طرف ماجرا پذیرفته نخواهد شد. طبق اخبار قرار است 15 اردیبهشت پرونده شکایت این باشگاه ترکیه‌ای از طارمی برای صدور رأی به اتاق حل اختلاف فیفا برود، اما این‌که جواب این دادگاه چه زمانی اعلام خواهد شد، مشخص نیست.
معرفی پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی| چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی از روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی باکو آذربایجان برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز در این دوره از بازی‌ها حضور خواهد داشت. براساس تصمیم مسئولان کمیته ملی المپیک، مه‌لقا جام بزرگ عضو تیم‌ملی تیراندازی ایران به‌عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شد.
کاهش 90‌درصدی قیمت بلیت طبقه دوم آزادی از سوی استقلال| استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:15 سه‌شنبه در یک بازی سخت و سرنوشت‌ساز میزبان الاهلی امارات است. از آن‌جایی که حضور تماشاگران در این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای کادرفنی و بازیکنان برخوردار است، مدیریت باشگاه استقلال تصمیم گرفته با ارزان کردن قیمت بلیت این بازی،‌ مقدمات پرشدن سکوهای ورزشگاه را فراهم کند. باشگاه استقلال پس از انجام مذاکره با اسپانسر خود، قیمت بلیت 10‌هزار تومانی طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار این تیم مقابل الاهلی امارات را‌هزار تومان در نظر گرفتند تا با کاهش 90‌درصدی، تماشاگران زیادی به آزادی بیایند.


تعداد بازدید :  348