شماره ۱۱۰۷ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
تا انتخابات

لاریجانی: حضور مردم در انتخابات پشتیبان کشور است
مهر|  رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حضور مردم در انتخابات پشتیبان کشور است، گفت: اشراف اطلاعاتی چه از نظر اقدامات تروریستی و چه از نظر مسأله‌سازی‌هایی که جنبه امنیتی پیدا می‌کند، بسیار مهم است و نیروی انتظامی در این خصوص از ابتکار برخوردار است.او با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ارزیابی صحنه انتخابات، گفت: حضور مردم می‌تواند بازدارنده باشد. ملت اگر تصمیم بگیرند شر دشمنان برای مدتی از سر ملت کم می‌شود. موضوع شورآفرینی انتخابات مهم است و من امیدوارم حضور شما در این مرحله مفید و سازنده باشد.

ضرغامی: مناظره‌های زنده از دلایل اصلی بُرد روحانی در‌ سال 92 بود
ایلنا|  عزت‌الله ضرغامی در تازه‌ترین یادداشت خود در صفحه اجتماعی‌اش درباره مناظره‌های تلویزیونی نوشت: در مناظره زنده، توانمندی‌های محتوایی، روحی‌-‌روانی و حتی فیزیکی نامزدها برای اداره کشور بهتر روشن می‌شود. داوطلب ریاست‌جمهوری باید به ابعاد کلان مأموریت خود آگاهی و اشراف داشته باشد و شخصا بتواند برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را طرح و از آن دفاع کند. استرس برنامه زنده نباید مانع از این امر شود. درواقع او با میدان‌های سخت‌تری در آینده روبه‌رو خواهد شد.تیم مشاوره‌ای آقای کروبی در‌ سال ۸۸ پیشنهاد داد که در طول مناظره امکان ارتباط مستمر با نامزد مربوطه به منظور انتقال آمار و اطلاعات لازم فراهم شود که این پیشنهاد به دلیل فوق مورد قبول قرار نگرفت.مناظره‌های زنده در ‌سال ۹۲، از دلایل اصلی برد جناب آقای روحانی بود. به نظر من هنوز مزیت نسبی ایشان در این حوزه برقرار است. ایشان قدرت بیان بالایی دارند و به آمار و ارقام هم تسلط دارند.

درخواست کمک مالی «میرسلیم» از مردم برای تبلیغات انتخاباتی
تسنیم|  رئیس ستاد انتخابات میرسلیم گفت: تمامی ستادهای مردمی «میرسلیم» در سراسر کشور با شعار «راستی و درستی» فعال شده است. محمدعلی امانی رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب مؤتفه با اشاره به شعار انتخاباتی وی اظهار کرد: هرگونه تخریب کاندیداهای رقیب را خلاف سیاست‌ مشی موتلفه اسلامی می‌دانیم.رئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی با ارایه شماره حسابی از هواداران میرسلیم خواسته به ستاد او کمک مالی کنند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی: اگر غربی‌ها به برجام پایبند باشند ما هم پایبند خواهیم بود
مهر|  سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: طرح ما راه‌اندازی ۱۰۰۱ ستاد در کشور است.رضا نجابت سخنگوی ستاد مردمی حجت‌الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری روز گذشته با اشاره به شکل گیری ستاد خادم ملت، گفت: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که وضع مطلوبی وجود ندارد و عموم مردم از وضع موجود ناراضی هستند که این نارضایتی در همه زمینه‌ها وجود دارد.نجابت همچنین تصریح کرد: ما احساس کردیم که وضع موجود باید خاتمه پیدا کند و معتقدیم حجت‌الاسلام رئیسی می‌توانند به وضع موجود خاتمه دهد.رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی گفت: تا به امروز بیش از ۱۰‌هزار نفر در سراسر کشور برای همکاری و حمایت از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی اعلام آمادگی کرده اند.نجابت در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص پایبندی دولت احتمالی رئیسی به برجام گفت: برجام در شرایطی به وقوع پیوست که نیاز کلی نظام بود البته معتقد به ضعف‌هایی در برجام هستیم اما اگر غربی‌ها پایبند باشند ما نیز به آن پایبند خواهیم ماند.


تعداد بازدید :  352