شماره ۱۱۱۰ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
پخش زنده قتل نوزاد 11 ماهه در فیس‌بوک

تسنیم|‌مردی تایلندی دختر 11 ماهه خودش را کشت و سپس خودکشی کرد. او صحنه قتل نوزاد و خودکشی خودش را به‌طور زنده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک به نمایش گذاشت.
این مرد 21ساله در نزدیکی شهر «فوکت» تایلند دختر 11 ماهه خود را به قتل رساند و ارتکاب این جنایت را به صورت مستقیم از طریق فیس‌بوک به نمایش گذاشت. او پس از ارتکاب این جنایت خودکشی کرد. پلیس تایلند دلیل ارتکاب این قتل را به احتمال زیاد مشاجره این فرد با همسرش می‌داند.
او قبل از انجام این جنایت، گزینه «پخش زنده» را در صفحه فیس‌بوک خود فعال کرده بود و همه صحنه‌های مربوط به قتل کودک و خودکشی به‌طور زنده منتشر شده است. دوستان قاتل بلافاصله پس از مشاهده این واقعه از طریق فیس‌بوک پلیس را در جریان قرار دادند اما ماموران دیرتر از آن به محل رسیدند که بتوانند دختر کوچک این مرد یا خود او را از مرگ نجات دهند. مقامات پلیس تایلند دستور منع انتشار این ویدیوی 4 دقیقه‌ای را صادر کرده‌اند. آن‌طور که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این مرد طنابی را به دور گردن دخترش می‌پیچد و او را از بام به پایین آویزان می‌کند و پس از مطمئن شدن از خفگی دخترش بدن او را به بالا می‌کشد.
این جنایت چند روز پس از ارتکاب یک قتل فیس‌بوکی در «کلیولند» آمریکا رخ می‌دهد که قاتل پس از 3 روز خودکشی کرد.


تعداد بازدید :  268