شماره ۱۱۱۰ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
رئیس سازمان جوانان خبر داد:
اختصاص ردیف بودجه مستقل برای فعالیت‌های جوانان

شهروند| ردیف بودجه اختصاصی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر که از‌سال گذشته حذف شده بود، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران سازمان و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی احیا شد.
رئیس سازمان جوانان درمراسمی که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) دراین سازمان برگزار شد، ضمن اعلام این خبر گفت:   امیدوارم با اختصاص این بودجه در‌ سال‌جاری، بتوانیم اثربخش‌تر و فعال‌تر از‌سال گذشته، برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
دکتر مسعود حبیبی در ادامه افزود: تک‌تک همکاران ما درمجموعه سازمان تلاش می‌کنند تا بتوانیم خدمات خوبی به یک‌میلیون عضو جوان هلال‌احمری در سراسر کشور ارایه کنیم و اهداف سازمان را محقق کنیم که برای تحقق این هدف لازم است تا بودجه مورد نظر آن تأمین شود.
وی با اشاره به این‌که با وجود تمام کمبودها، برنامه‌های سازمان در‌سال گذشته طبق برنامه و بدون نقص و وقفه اجرایی شد، ازهمه کارشناسان، روسای ادارات و معاونان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این مراسم ازتلاش‌ها و خدمات غلامعلی شمس، کارشناس معاونت دانشجویی و جوانان که پس از ۳۰‌سال خدمت صادقانه، به افتخار بازنشستگی نایل شده است، با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.
همچنین به پاس اجرای موفق هفدهمین دوره «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» در نوروز ۹۶، با اهدای لوح سپاس از زحمات اسماعیل نعمتی به‌عنوان مسئول اجرای این طرح، قدردانی شد.


تعداد بازدید :  458