شماره ۱۱۱۰ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
ویترین جهان

وعده افزایش دستمزد پزشکان انگلیسی
فارس| حزب اپوزیسیون انگلیس برای جذب آرای مردم در مسائلی که سیاست‌های حزب حاکم عملکرد ضعیفی داشته، وعده‌های انتخاباتی حفظ حقوق اروپاییان و افزایش دستمزد کارکنان سیستم درمان عمومی را می‌دهد.
حزب کارگر بریتانیا در آستانه برگزاری انتخابات سراسری دراین کشور وعده داده است؛ درصورت پیروزی حقوق میلیون‌ها شهروند اتحادیه اروپا که ساکن بریتانیا هستند، محفوظ بماند.
شبکه اسکای‌نیوز هم خبر داد، حزب اپوزیسیون بریتانیا دراین وعده‌های انتخاباتی که کاملا در تضاد با سیاست‌های حزب حاکم کنونی (حزب محافظه‌کار) است، اعلام کرد؛ حزب کارگر برای کارکنان خدمات درمان عمومی بریتانیا افزایش حقوق و دستمزد را درنظر گرفته است.

عربستان مشاغل خورشیدی ایجاد می‌کند
مهر| عربستان امیدوار است برنامه انرژی خورشیدی این کشور در آینده ۷هزار شغل ایجاد کند و صنعت تولیدی ایجاد و تولیداتش را به خارج صادر کند؛ با این کار وابستگی این کشور به نفت‌خام کاهش می‌یابد.
ترکی الشهری سرپرست اداره توسعه پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: وزارت انرژی و منابع طبیعی این کشور نیازمند کارفرمایانی است که به دنبال ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و بادی با ظرفیت ۳.۴۵ گیگاوات تا ‌سال ۲۰۲۰ باشند و باید ۳۰‌درصد از پولی که سرمایه‌گذاری می‌شود، ازطریق شرکت‌ها و کارکنان وطنی باشد.


تعداد بازدید :  415