انهدام باند 2 نفره زورگیران جنوب تهران
 

 

دو سارق حرفه‌ای که با موتورسیکلت‌های سرقتی از شهروندان زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
سی‌ام فروردین ماه سال‌جاری شهروندی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید اعلام کرد که موتورسیکلتش را از داخل پارکینگ خانه به سرقت برده‌اند.
با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه به محل سرقت مراجعه کردند و با بررسی و پایش صحنه جرم، سرنخ و ردپایی از سارقان را به‌دست آوردند.
کارآگاهان در ادامه با تجمیع ادله و سرنخ‌های به‌دست آمده، موفق شدند هویت یکی از سارقان به نام احمد را شناسایی کنند. مراتب طی گزارشی به مرجع قضائی منعکس شد. با اخذ دستورات لازم، متهم دستگیر و در بازجویی به ارتکاب سرقت با همدستی افرادی به نام‌های ارسلان و اصغر اعتراف کرد.
با دستگیری احمد و اعتراف او به جرم سرقت و همچنین لو دادن هویت همدستان خود، کارآگاهان در عملیاتی دیگر موفق به دستگیری ارسلان شدند. ضمن اعتراف او به مشارکت در سرقت موتورسیکلت، در بازرسی بدنی، یك تلفن همراه مدل سامسونگ كشف و مشخص شد متهم دارای سابقه سرقت است. بلافاصله شاكی شناسایی شد و در مواجهه حضوری با شناسایی ارسلان به‌عنوان یکی از سارقان زورگیر گفت: «اوایل شهریورماه سال‌جاری در محدوده شهرری مورد زورگیری قرار گرفتم. سارقان با استفاده از سلاح سرد و زخمی‌كردن من، سه گوشی تلفن همراهم را سرقت کردند.»
سرهنگ «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: «با تحت نظر بودن متهمان، اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری سایر ایادی مجرمانه همچنان در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه
قرار دارد.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/205894/انهدام-باند-2-نفره-زورگیران-جنوب-تهران-