اخبار كوتاه
 

 

نخستين جلسه شوراي راهبردي امور بين الملل سينماي ايران با حضور حجت‌الله ایوبی
رئیس سازمان سینمایی و اعضای این شورا
برگزار شد.

«مردی که اسب شد» فیلم برنده جایزه ویژه «هنر و تجربه» در جشنواره فجر سی‌وسوم از ۲۳ اسفند اکران می‌شود.

آلبوم «بهارانه» با هدف ارایه فرهنگ موسیقی مردم لرستان و مقابله با تحریف گونه‌های مختلف موسیقایی این منطقه به‌زودی وارد بازار موسیقی می‌شود.

کیارش اسدی‌زاده کارگردان جوان سینما از نگارش فیلمنامه «یخ» با موضوع اجتماعی و ساخت این اثر در تابستان‌ سال آینده خبر داد.

کارگاه آموزشی و پژوهشی سینما با حضور مسعود کیمیایی در مشهد‌مقدس برگزار می‌شود.

آیین رونمایی از آلبوم «ناگفته»، ساخته حافظ ناظری امروز 16 آذرماه ساعت 3 در سالن سعدی برج میلاد با حضور اهالی هنر و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

بهروز افخمی قصد دارد فیلم «خمسه خمسه» را برای جشنواره‌ سال آینده بسازد.

محمدعلی کشاورز بازیگر برجسته کشورمان این روزها در خانه به سر می‌برد و درحال استراحت است.

درحالی‌که برخی از کارشناسان به روند انتخابات دوره سیزدهم هیأت‌مدیره خانه سینما نقدهای جدی دارند، روز گذشته برگزیدگان این دوره در بیانیه‌ای از مدیرعامل قبلی و اعضای هیأت‌مدیره سابق کانون تهیه‌کنندگان تشکر کردند.

آلبوم موسیقی«رندان تشنه لب» با آهنگسازی سلمان سالک، کمانچه‌نوازی اردشیر کامکار و خوانندگی وحید تاج روانه بازار موسیقی کشور شد. «رندان تشنه لب» اثری است با ویژگی‌های ملودیک موسیقی دستگاهی ایران با این تفاوت که بافت آن چند صدایی (پلی فونیک) است.

تهیه‌کننده فیلم انیمیشن «رستم و سهراب» از عرضه عروسک‌های سه شخصیت رستم، سهراب و تهمینه با قیمت ۲۸هزار تومان خبر داد.

همایون شجریان خواننده جوان و مستعد کشورمان در دومین همکاری با نوازندگان غربی، آلبوم جدید خود به نام «مستور و مست» را 20 اسفندماه روانه بازار موسیقایی کشور خواهد کرد.

جشنواره آلمانی اشتوتگارت به‌عنوان یکی از جشنواره‌های قدیمی پویانمایی جهان آثار برتر خود را در نهمین جشنواره پویانمایی تهران به نمایش می‌گذارد.

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه موسیقی روز یکشنبه 17 اسفند در سالن اجتماعات ساختمان شماره  یک تشکیل می‌شود.

محمد علیزاده ازجمله خوانندگانی است که تجربه 44 سانس کنسرت را طی 30 شب اجرا در نقاط مختلف ایران داشته است.

ساسان سالور تهیه‌کننده «تمشک» با انتقاد از اکران فیلم‌ها در اسفندماه بیان کرد که تهیه‌کنندگان بهتر است فیلم خود را آتش بزنند و در این بازه زمانی اکران نکنند.

پیمان قانع طراح دکور برنامه تحویل سال 94 احسان علیخانی می‌گوید: « ميهمان‌هایی که امسال در این برنامه حضور دارند، بیشتر از بین بانوان هستند.»

عنوان آخرین فیلم «اسپیلبرگ» با بازی «تام هنکس»، «پل جاسوس‌ها» شد.

در جدیدترین سریال مهران مدیری - اتاق عمل - مدیری نقش یک متخصص زیبایی و جواد رضویان نیز نقش مالک زمین بیمارستان را بازی می‌کنند.

گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های متعددی از هنرهای تجسمی که بیشتر آن‌ها، آخرین رویداد هنری‌شان در‌ سال
 93 را برگزار می‌کنند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/25741/اخبار-كوتاه